Princess 242201 (milk foamer)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 242201 (milk foamer) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marcel H. 18-08-2013

Nu een half jaar in bezit, bij gebruik van zeg 2x in de week. Doet het nog altijd prima, daarom heb ik nu wat meer vertrouwen in de duurzaamheid.

Gebruiker365 02-07-2013

Al gauw ging het opschuimen achteruit. Het opschuim wieltje gaat slechter draaien en het schuim is matig. Verder koekt de melk op de bodem snel aan. Apparaat heeft niet veel gekost, maar de volgende wordt wel een duurdere .

Martttin 22-06-2013

De Princess melkopschuimer is een goede deal qua prijs/kwaliteit. Ik heb er een halfjaar mee gedaan bij 2x per week gebruik. Na een halfjaar draaide het mechanisme niet meer waardoor de melk alleen warm werd en niet werd opgeschuimd. Goedkoop blijkt inderdaad duurkoop te zijn.

Het apparaat is niet erg mooi en lijkt veel op een waterkoker (wat ik een nadeel vind). Wel werkt het apparaat erg eenvoudig, snel en stil.

Inmiddels ben ik over op de Krups XL2000. Een verademing na deze Princess.

glrawlins 09-06-2013

Nadat mijn Aeroccino van Nespresso kapotging heb ik dit apparaat op de gok gekocht voor ik geloof 30 euro bij de Mediamarkt, meer dan 2x zo goedkoop. Mijn verwachtingen waren niet hoog, maar hij deed het afgezien van de allereerste keer prima. Goed schuim, makkelijk schoon te maken, melk voldoende warm. Alleen is het apparaat wat groter, heeft het een minder mooi design en is het wat goedkoper uitgevoerd. Helaas binnen een half jaar kapot. Terwijl mijn Aeroccino 3 a 4 jaar meeging, zij het met kuren af en toe. Ik ga nu een heel andere proberen.

Marcel H. 21-02-2013

Afgelopen maand in een grote electronicazaak gekocht. Het was verreweg de goedkoopste... de verkoopster kon me van de meerwaarde van de duurdere niet overtuigen.

Dat blijkt vooralsnog terecht, want het doet precies wat het moet doen: snel en makkelijk goede (capuccino) schuim maken. Het apparaat lijkt zo recht-toe-recht-aan in elkaarte zitten dat de duurzaamheid ook goed uit zou kunnen pakken.

Na gebruik eenvoudig te reinigen met water en een vel keukenpapier.

trendyshop 03-05-2013

ik ben op zoek naar deze melkopschuimer, Weet je in welke winkel deze is gekocht?

P33tje 08-11-2012

Het was even uitvinden welke melk het best geschikt is om mooi stevig schuim te krijgen. Halfvolle tot volle melk geeft het beste resultaat. De antikleef laag werkt niet goed, ik moet de binnenkant goed laten weken met water om de aangekoekte melk te kunnen verwijderen. We zijn na enkele dagen al verslaaft aan de lekkere koffie die je kunt creëren maar helaas ging het apparaat stuk na 2 weken...

P33tje 26-02-2013

Nadat we een nieuw apparaat mochten ontvangen hebben we alleen nog maar genoten van de heerlijke schuimmelk in de koffie. We warmen de melk nu niet meer tijdens het opschuimproces dus aankoeken is niet meer aan de orde.
Dagelijks goed reinigen van het apparaat kanonnier voorkomen dat her van binnen licht zurig gaat ruiken.

Ssanny 01-10-2012

Voor kerst heb ik deze melkopschuimer gekregen,nadat mijn Nespresso opschuimer het begeven had.
Het blijft me verbazen hoe dik het schuim is echt super. Voor een lekkere cappuccino krijg je goed schuim, zelfs met magere melk.

Ik zie 2 minpunten:
- kwestie van smaak, maar ik vind de melkopschuimer geen aanwinst voor mijn aanrecht qua vormgeving.

- wanneer je de melkopschuimer plaatst op de houder blijft het lampje altijd rood branden/ aan staan. (hierdoor heb je het gevoel dat hij altijd aan staat/ stand by staat)

Ssanny 22-02-2013

Nog een kleine toevoeging. Mijn Nespresso melkschuimer had ik nog in de kast liggen en bleek het ineens weer te doen, mogelijk is hij nat geworden en na een paar maanden drogen in de kast is hij weer gaan werken.
Kortom ik heb nu 2 melkopschuimers, door beide te gebruiken heb ik wel gemerkt dat de melkschuimer van Princess de melk niet extreem warm maakt. Is op te lossen door hem 2x aan te zetten, pas wel op dat de melk niet dusdanig geschuimd is dat de dop eraf plopt/vliegt. (ik maak geen grap) De Nespresso melkopschuimer werkt dus weer en geeft warme melk, maar het schuim is niet erg dik.

DJS1 24-09-2012

Plus: snoerloze kan (net zoals bij een waterkoker), kan ook koude melk kloppen, kan ook (chocolade-)melk opwarmen zonder te kloppen, schoonmaken OK (kloppertje is apart uitneembaar en dus apart afwasbaar, kan is voorzien van teflon coating), zeer gunstig geprijsd.
Min: inhoud voor onze wensen te klein, er kan echt maar melk voor 1 kop (en dus geen mok) cappuccino in, ondanks dat de buitenafmetingen van de kan helemaal niet zo klein zijn. Na gebruik duurt het 3 minuten voordat het apparaat weer gebruikt mag worden, dat is juist vanwege die geringe inhoud lastig. Ook als de melk (halfvolle, verse) tot nog iets onder de markering voor de maximum hoeveelheid op te kloppen melk wordt beperkt, kan de opgeklopte melk over de rand lopen voor het apparaat uitschakelt. Klopresultaat wisselt (hadden we bij de Lattemento trouwens ook, kan ook aan de versheid van de melk liggen, die Lattemento ging trouwens binnen het jaar stuk, en het exemplaar daarvoor al binnen enkele maanden, die is dus onbetrouwbaar). Vrij lawaaiig. LED-lampje achter de schakelaar brandt altijd, kost dus onnodig energie (een klein beetje).
Voor dit geld kan je geen topproduct verwachten, maar alles bij elkaar voldoet hij voor ons toch onvoldoende. Aangezien Kieskeurig alleen gebruiksgemak, vormgeving en duurzaamheid laat beoordelen, hebben we het gebruiksgemak maar als onvoldoende aangemerkt, ook al heeft hij pluspunten op dat gebied.

Lafee 06-09-2012

In de prijsklasse van dit apparaat heb ik inmiddels 4 melkopschuimers van andere merken binnen de garantietermijn versleten steeds ging de startknop kapot, deze verdween dan op een gegeven moment half in het apparaat en was niet meer te bedienen. Bij deze opschuimer zit echt een fijne startknop, hij geeft een soort klikje als je hem indrukt terwijl bij de andere apparaten je de knop naar binnen voelde drukken. Verder is het fijn dat het kloppertje onder in de kan zit en je deze eruit kan halen om de kan schoon te maken, zodat je het kloppertje niet beschadigt. De andere apparaten hadden een kloppertje aan een staafje aan het deksel,ik vond dat onhandig met wegleggen en schoonmaken. Wat betreft het schuim, niet onbelangrijk, dat lukt altijd goed (ik gebruik magere melk)