De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Smeg MFF01RDEU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

i*******@o********** 05-04-2023

Melkopschuimer Smeg

Geschreven voor: Smeg MFF01RDEU

In het begin was hij super. Ging het echter steeds minder doen. Knopje aan maar hij stopt heel snel weer en de melk blijft koud en geen schuim. Ook lastig schoon te houden en de ‘filmlaag’ ging al heel snel bladderen. Nu terug gestuurd na 10 maanden

Pluspunten

• Eerst perfect en warme opschuimmelk

Minpunten

• Ging al snel bladderen
  • Ging het steeds minder goed doen

Leon 26-03-2021

Goed product

Geschreven voor: Smeg MFF01RDEU

Heb hem nu een paar weken. Had hiervoor een Nespresso Aeroccino, waarvan de teflon laag begon los te laten. Toen dus maar een schuimer gezocht zonder teflon binnenkant. Ik schuim voornamelijk voor latte en cappucino en dat doet ie uitstekend. Bizar hoeveel schuim dit apparaat produceert van een beetje (volle) melk. Hij doet er wel ietsje langer over dan bij mijn vorige schuimer.
Een groot voordeel is, dat het rvs kannetje (zeg maar KAN) in zijn geheel wordt opgewarmd rondom. mooi verdeeld, wat als voordeel heeft dat er ook nergens maar iets van melk aankoekt. Na het schuimen omspoelen met warm water en hij is schoon ! Who needs teflon ? Het kannetje kan trouwens ook in de vaatwasser zeggen ze. Ook al is dat denk ik helemaal niet nodig.
En als laatste het design, dat is smaak natuurlijk, maar ik vind hem mooi. En omdat ie ook goed presteert dus ook het geld waard.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Goed schuim
  • Makkelijk schoonhouden, melk koekt niet aan

Minpunten

• Misschien de prijs ?