Philips MP3 Mini Hi-Fi System

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MP3 Mini Hi-Fi System op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

joost-feyenoord 29-09-2009

Goede set!
perfect geluid en alles werkt nog goed (heb hem nu 1,5 jaar!)
ben blij dat ik voor dit setje heb gekozen.
De prijs-kwaliteit verhouding is ook echt goed!

HarryG 28-08-2009

Leuk apparaat, veel mogelijkheden. Handige opnamemogelijkheid via USB op een goede bitrate (196kbs). Mijn oude cassettebandjes kan ik nu zonder pc digitaliseren.
Alleen de geluidskwaliteit van de boxen valt tegen. En omdat Philips hier gebruik maakt van bi-wiring kan ik ook niet simpelweg een paar betere boxen (van Marktplaats) aansluiten. Of weet iemand hier een oplossing voor?

wim N. 15-05-2009

Mooie en zeer complete miniset met echt mooi geluid. USB-aansluiting is een fijne bijkomstigheid. Set ziet er goed uit. Ook cassettedeck is prima. De drie cd wisselaar is een meerwaarde, de automatisch opgezochte 40 voorkeurzenders is gewoon luxe en alles voor nog geen 150 euro met afstandsbedie- ning. Nergens zo complete set tegen gekomen met deze kwaliteit.

stoomricardo 20-10-2008

Een simpel te bedienen setje en dankzij voldoende grote (basreflex) boxen en bijpassend versterkervermogen (20 watt RMS) ook een goed geluid (het beste natuurlijk zonder DBB en andere geluidsbeïnvloedende instellingen). Zorg voor voldoende afstand van de muur en elkaar voor een goede niet te 'bonkende' stereoweergave. Cassettedeel erg simpel maar het werkt. Beetje korte luidsprekerkabels. Goede radio ontvangst en selectiviteit, ook op de middengolf. Prettig uit alle hoeken te bedienen met de afstandsbediening. Leuke set voor tiener- of slaapkamer, zoals de meeste van dit soort setjes geen 'echte' HiFi voor de woonkamer.

Bartt2008 10-10-2008

mooi setje heerlijk geluid usb functie is ook erg handig

lucy3 22-09-2007

Ik heb deze miniset nu een dag in bezit en ben er erg tevreden over.
Het geluid is prima en de vormgeving is mooi.