Sony CMT-EH10

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony CMT-EH10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

derekkstr 27-10-2014
Geschreven voor: Sony CMT-EH10

Ik heb deze stereo installatie nu al sinds december 2008 en hij is nog altijd super prettig.
Het heeft alles: CD, cassette, radio (FM & AM), 3,5 mm jack input, 3,5 mm jack hoofdtelefoon output, klok, extra bass.

Ook al is deze review niet meer relevant, aangezien hij niet meer te koop is, wilde ik het toch even invullen :)

stefanaudi 26-12-2008
Geschreven voor: Sony CMT-EH10

Ik heb deze Sony nu 2 jaar al in bezit en erg tevreden, beschikt ook over RDS. Het ontvangst is goed en je kan cassette bandjes afspelen en cd's. Ook werkt de afstandsbediening lang mee! Nog geen 1x de batterijen hoeven te vervangen.
Ook een goede slaapstand functie die is in te stellen met 10 minuten! De kwaliteit van het geluid is erg goed en klinkt goed, ondanks er geen equalizer op zit.