Philips MCM393 Micro Hi-Fi System MP3/WMA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MCM393 Micro Hi-Fi System MP3/WMA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

el_rico_loco 25-05-2008

nu 3 maanden in bezit, geluid vind ik erg goed voor de kleine boxjes en voor deze prijsklasse. .enige probleem is dat een enkele keer de sofware lijkt vast te zitten, dit gebeurd, als je te snel wilt schakelen als hij nog een cd of mp3 is aan het inlezen. dit is echter eenvoudig te verhelpen door meer geduld, en als het gebeurd even uit en weer aan te zetten.

11leon 13-04-2008

hoi ik heb hem net voor mijn verjaardag gekregen en hij is geweldig, ziet er mooi uit en het geluid is prima

kasperk 28-03-2008

Heb naar aanleiding van de positieve reacties hier de set aangeschaft, maar heb het na een week weer geruild. Ik vind het geluid echt onder de maat. Radio gaat nog, maar cd's en usb klinken echt niet goed. Heb nu een JVC in dezelfde prijsklasse en die klinkt beduidend beter.

Ik heb even in de specificaties gesnuffeld en daarin staat dat de versterker maar tot 15kHz gaat ipv. de normale 20kHz. Dat verklaart gelijk het wollige geluid met veel midden. Sprankelend hoog hoef je niet te verwachten.

Jammer, want qua design en degelijkheid was dit het beste setje in z'n prijsklasse. Jammer alleen van dat blauwe USB lampje, past niet echt bij de rode display.

De externe adaptor vind ik ook niet zo geslaagd, weer een los kastje erbij.

Sander27 30-12-2007

We hadden er een gekocht voor de slaapkamer, het geluid is zo goed dat we de zelfde ook hebben gekocht voor in de keuken.
Geluid is erg goed, ook als je het volume maximaal zet. De usb werkt goed, mp3 van je beste cd's op mp3 zetten en spelen maar.
Nu 2 maanden in bezit, een echte aanrader. Zeker gezien de prijs.

gamer-4-life 08-11-2007

Het is een leuk setje voor deze prijs.
Het geluid is erg zuiver en blijft ook bij hoog volume goed klinken. verder kun je de FM zenders automatisch laten programmeren. (dit heb ik zelf niet gedaan omdat hij niet zulke leuke zenders uitkoos). Dus voor mensen die graag speciale zenders willen raad ik aan om handmatig in te stellen (wat heel makkelijk is).
Één klein minpuntje vind ik dat als je de cd even op pauze zet gaat de radio al gauw op standby.
Dus je zult het nummer opnieuw moeten afspelen.
Voor mensen die iets leuks zoeken voor weinig geld, is dit een leuk setje.

Mij. 08-11-2007

Hoii!

ik heb de mini set MCM393 van Philips nu een paar dagen en het is echt een fantastisch ding. Het geluid is super, vooral met die bas er boven op! Hij kan echt alles, dat is het mooie eraan. Hij staat bij mij op de slaapkamer en het past perfect. Hij is mooi klein en heerlijk design!

Ik raad hem iedereen aan.

Groetjes van mij