JVC UX-G39

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC UX-G39 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dafodil 22-12-2008
Geschreven voor: JVC UX-G39

Deze miniset is een aanrader voor iedereen die van een mooi geluid houdt: warm-vol-lage tonen.Ik ben super tevreden over dit apparaat!
Prijs-kwaliteit zeer in orde.

De afstandsbediening is wel wat klein en zonder kan je de zender niet wijzigen, maar dat is dan ook het enige wat mindere puntje.
Uitvoering is ook mooi.

Florisimo 24-04-2008
Geschreven voor: JVC UX-G39

We gebruiken deze als een soort Home Cinema.
Aangesloten op een Plasma televisie & de computer.
Mooi geluid.
Handige USB aansluiting.

dens 14-07-2007
Geschreven voor: JVC UX-G39

Ik heb deze miniset voor mijn ouders gekocht. Zocht een eenvoudige stereo met duidelijke knoppen en afstandsbediening. Dat is vrij lastig vinden. JVC echter heeft in deze prijsklasse diverse apparaten met simpele bediening en weinig fratsen.

Op de miniset zelf zitten een paar grote, duidelijke knoppen en een volumeknop. De afstandbediening is vrij klein maar de knoppen die je veel gebruikt zijn duidelijk en redelijk groot met goede opschriften. Perfect voor mijn ouders die niet zo erg handig met electronica zijn :-)

Het geheel voelt behoorlijk stevig aan en de materialen ogen niet goedkoop.

De UX-G39 geeft een verbazingwekkend goed geluid. Ongelooflijk dat deze sound uit zo'n klein apparaatje met nog kleinere speakers kan komen! En dat voor die prijs!