Philips DVD Micro Theater DivX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DVD Micro Theater DivX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

svhese 07-09-2010

Geweldige set gezien de prijs het uiterlijk. Mooi design. Geluid goed, alleen weet ik nog niet hoe deze set in combinatie gebracht kan worden met mijn TV (aansluitingen)

greatjean 01-05-2010

De set ziet er aantrekkelijk uit en past bij andere Philips artikelen. Het glanzende oppervlak zorgt ervoor dat je elk stofje ziet.
Het geluid is gezien de prijs doorsnee en niet bijzonder, de extra bas-mogelijkheid (DBB) heeft bij veel CD's een positief effect op het geluid.
Bij aansluiting op mijn LCD tv komen geluid van set en TV niet overeen, dus je moet een DVD over het geluid van de TV afspelen.
De afstandsbediening is prima, de lade voor de schijfjes ziet er wel erg iel en kwetsbaar uit.
Afgelopen dagen liep er 2x een CD tijdens het spelen vast, bij opnieuw aan- en uitzetten van de set was dit weer verholpen.
Het laden van een DVD of CD duurt nogal lang.

sjeng2 10-11-2009

Ik heb deze set nu 3weken en vind hem goed van kwaliteit er komt een helder geluid uit de speakers met een fijne bas weergave en een hoop mogelijkheden met ook scart aansluiting (Als Philips er voor gezorgd had voor een HDMI aansluiting dan was ik helemaal tevreden, maar je kunt niet alles hebben), niet al te duur bij een plaatselijke winkel gekocht (ietsjes duurder als via internet) Ik ben goed tevreden over deze Philips 716/12 set.

Dick01 29-06-2009

Afgelopen weekend het setje aangeschaft voor een kennis. Twee dagen getest en die dagen is hij mij zeer goed bevallen. Echte geluidskenners moeten volgens mij een duurder exemplaar aanschaffen. Dvd/CD/USB/Radio werkte prima. Eenvoudig te bedienen ook met de afstandsbediening. (kleine knopjes..) Helaas kan je met de USB niet shuffelen. Dan maar geshuffeld op de stick zetten. Kortom het setje heeft mij zeer positief verrast.

Tukker 31-01-2009

Deze set sinds 5 weken in huis. Fantastisch wat een mogelijkheden met zo'n klein apparaat. En voor zo weinig geld.
Ik wilde graag een kleine set die weinig ruimte inneemt, dat doet die.
Cd's luisteren is een feest, er is wel degelijk een equaliser met 5 voor-geprogrammeerde sferen: rock, pop, jazz, classic en flat. Daarnaast nog mogelijkheid voor meer bas.
Het afluistern van een USB-stick was voor mij een nieuwe ervaring. Verrast was ik dat ook DVD's kunnen worden afgespeeld en het geluid via de speakers komt. Kortom ik ben super tevreden, een aanrader.

Frans47 23-07-2008

Prijs kwaliteit verhouding is prima. Je kunt van zo'n setje niet het geluid verwachten als van dure geluid boxen.
De DVD werkt prima, en het analoge antenne sirnaal werkt ook goed.

floyd100 21-07-2008

Ik was op zoek naar een setje voor op de slaapkamer met dvd.
Uiteindelijk op deze uitgekomen.

Helaas ben ik niet zo blij ermee. Er zit geen bass en treble regelaar op (hij basst uit zichzelf te hard).
Ook geen balanceregelaar ook wel lastig dus.

dvd ondertiteling komt regelmatig een streep doorheen
en tot overmaat van ramp herkent ie mijn Iaudio mp3 speler niet.
Al met al dus en miskoop.