JVC Micro Component System UX-G68

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC Micro Component System UX-G68 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

jvc fan 27-09-2009

ik heb de set nu een jaartje en ik moet zeggen ik heb nog nooit zoveel plezier gehad van een radio set ik sluit de laptop erop aan en het geluid is zuiver. de afstands bediening is wel vol maar als je even weet waar het allemaal voor is dan is het heel handig. met films is het gekuid beter als een 5.1 boxenset dat zegt dus wel erg veel over een systeem. het is ook makkelijk om rechtstreeks een usb stick met muziek in de radio te pluggen.

Jorno 15-07-2008

Dit ben ik helemaaal met prik eens!!

Heb deze set nu ca 6 maanden en werkt perfect. dvd werkt prima, zeker geluid met dts is erg mooi en hoef je geen dure set voor te hebben. tevens usb stick erin en je kan dagen naar films en muziek luister. Heb zelf wel yamaha speakers eraan maar dit geeft dan ook een geweldig geluid(standaard speakers zijn trouwens niet eens zo slecht)

Alleen 1 vraag aan prik! hoe kun jij films in divx afspelen met los ondertitel bestand dan? dit krijg ik niet voor elkaar.

Maar dit is een aanrader, goed geluid en zeer veel mogelijkheden.

Prik 15-04-2008

zoals al eerder vermeld speelt dit apparaatje werkelijk alle audio- en videoformaten af; zelfs na uitgebreid vooronderzoek werden mijn verwachtingen hiervan nog overtroffen. zelfs losse ondertitel-files voor bij avi films zijn geen probleem, echt een wonderbaarlijke reeks mogelijkheden voor maar een paar tientjes meer als je het vergelijkt met bijvoorbeeld de UX-G38.

dat de bijgeleverde speakers niet echt een vol geluid produceren (met name een gebrek aan lage frequenties) mag geen verrassing zijn bij hun afmetingen en prijs.
de afstandsbediening (en handleiding!) is inderdaad ook niet de meest duidelijk ingedeelde, maar dat komt ook deels door de ongelofelijke hoeveelheid opties; voor 'normaal' gebruik als een cd'tje draaien of naar de radio luisteren is het apparaat zelf zo simpel als maar kan.

ik raad de UX-G68 iedereen aan die op zoek is naar een veelzijdig, makkelijk te gebruiken, compact setje. sluit er een stel degelijke speakers op aan en je zult er meer van genieten dan je dacht!

henkloos 05-02-2008

prima microset usb werkt perfect leest alles mp3 filmbestanden enz dvdspeler dito wanneer je deze set heb is er weinig wat je niet af kan spelen ziet er ook fraai uit geluid ook goed heb er wel b&w boxen op aangesloten een minpuntje afstandsbediening erg ingewikkeld doordat ze zo compleet zijn heb ik er twee gekocht een thuis en een voor caravan bij een internetwinkel met nederlandse garantie

Sigur 18-10-2007

Een zeer mooi apparaat met enorm veel mogelijkheden! Daardoor is het nodig om de gebruiksaanwijzing in het begin toch af en toe te raadplegen. Het geluid is voor deze prijs best goed, de zware bas kun je uitschakelen door sound turbo (een soort loudness) uit te zetten (staat standaard nl. aan). Het geluid van mp3's is zoals altijd vnl. afhankelijk van de kwaliteit van de mp3's zelf. Mooi is dat je meer dan 50 albums op een DVD kwijt kunt en dan dagenlang naar steeds andere muziek kunt luisteren. Er is een resume functie waardoor hij niet telkens opnieuw vooraan begint. Op je TV scherm kun je ook mooi door je albums bladeren. Muziek afspelen vanaf geheugen-stick in de USB poort werkt ook perfect.

Pedrito 25-09-2007

Mooi apparaat. Heel simpel te bedienen. De handleiding nog niet nodig gehad in ieder geval. De afstandbediening heeft wel veel functies maar dat went snel genoeg. De tv met een scart-kabel aangesloten op de miniset en mooi is dat het geluid wat normaal via de tv verliep nu over de boxen gaat. Ik bedoel dus niet afspelen van een DVD maar ook de zenders. USB verhaal heb ik nog niet geprobeerd dus daar heb ik geen mening over. Het geluid is voor een budget setje best okay. DVD's afspelen gaat vlekkeloos, evenals het afspelen van Divx en Xvid bestanden.

henk214051 16-08-2007

Voor mij een miskoop, geluid mp3 kraakt, bas is te zwaar, verbruik is 125 Watt, geen geluid over TV, tijd opnieuw instellen na stroomuitval, aux aan voorzijde via klepje, apparaat erg groot, opnieuw inlezen dvd en opnieuw beginnen bij nr 1 na stop.

nomadz 27-07-2007

Geweldig apparaatje! Gebruik hem voor de slaapkamer en daarvoor is het geluid prima. Voor een kleinere woonkamer zal dit ook wel goed zijn. Erg veel mogelijkheden. De handleiding is wel wat onduidelijk. De afstandbediening vind ik ook wat chaotisch, maar dat went vanzelf wel. Degelijkheid kan ik na een klein weekje nog niet over oordelen. Absoluut een aanrader!!

Henk 23 13-06-2007

Ruim 1 week in bezit.
Erg veel mogelijkheden, daardoor duurt het wel even voordat je alles gevonden hebt, de afstandsbediening is even wennen, klein en bij weinig licht niet leesbaar, weet nu de belangrijkste toetsen automatisch te vinden.
USB poort is erg handig om muziek op een usb stick of mp3 speler af te spelen, wil je permanent een USB apparaat aansluiten dan kun je beter de gelijkwaardige JVC met een USB poort aan de achterkant kiezen.
De meegeleverde speakers zijn slecht, ik had nog oude mission speakers, daarmee heb ik een prima geluid.

Skeislair 07-05-2007

Heb hem nu een paar dagen, de mogelijkheden zijn echt enorm. geluid is erg goed. afstandbediening is net als zijn voorganger aan de ingewikkelde kant maar daar leer je wel mee omgaan. echte aanrader voor iemand die veel functies wil!