Kenwood M-505USB-B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood M-505USB-B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Dennis112 29-08-2008
Geschreven voor: Kenwood M-505USB-B

Miniset gekocht op basis van de positieve reacties mbt geluidskwaliteit. Die valt mij zeer tegen, boxen geven een vlak geluid waarin vooral de hoge tonen onzuiver zijn. Instelmogelijkheden (equalizer en megabass) zijn beperkt, maar het ligt vooral aan de kwaliteiten van boxen. Er zijn goedkopere minisets met beter geluid. Verder is het wel een aardig setje je hem aansluit op een paar fatsoenlijke boxen, maar al met al niets bijzonders. Geen aanrader.
Over de degelijkheid kan ik nog niets zeggen, daarvoor heb ik hem nog te kort.

CorryCo 01-04-2008
Geschreven voor: Kenwood M-505USB-B

Een paar dagen geleden gekocht; mooie set! Prachtig geluid! Alles ziet er stevig uit!
Makkelijk te bedienen, zowel met als zonder afstandsbediening

David11 03-12-2007
Geschreven voor: Kenwood M-505USB-B

Deze set is een zeer geschikte keuze in zijn segment. Maar eerst de mindere dingen; Waarom in de andere review wordt geschreven dat het een van de weinigen met een tapedeck is, vind ik raar, want dat hebben de meesten. Het is juist jammer dat er niet veel opties zijn voor een miniset zonder tapedeck, tenzij je voor iets duurdere mico componentensetjes gaat. Ook is het wel jammer dat je niet naar USB kan opnemen van andere bronnen zoals radio of AUX. Dit kan alleen van cd. Verder is de volumeknop redelijk stroef, maar dat kun je ook wel prettig vinden. Ook is de afstandsbediening zonder meer noodzakelijk gezien je hier bijvoorbeeld zenders mee kan vastleggen wat op het paneel zelf niet kan.
Echter, de positieve punten zijn duidelijker groter dan de negatieve. Hij is ontzettend mooi vormgegeven en er komt een supergeluid uit dat een flinke woonkamer makkelijk kan vullen. Bovendien is het een van de goedkoopste setjes die beschikt over een AUX ingang voor bijvoorbeeld een computer, platenspeler of andere externe apparatuur. Het cd lade mechanisme loop erg soepel en ziet er duurzaam uit. Verder kun je gemakkelijk een externe harde schijf aansluiten en eindeloos mp3's afspelen.

Ik heb een hoop afgestruind voor een degelijke microset met Auxilary maar vond voor een bedrag tot aan 200 euro deze echt de beste.

Chris11 22-11-2007
Geschreven voor: Kenwood M-505USB-B

Het is een zeer compact apparaat.
De bediening om het rippen van cd naar usb is ook een leuke optie.
Een van de weinige waar je ook nog een cassettedeck in hebt zitten.