Panasonic SC-PM86DEG-K

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic SC-PM86DEG-K op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

quillo 01-02-2009
Geschreven voor: Panasonic SC-PM86DEG-K

De panasonic...86 heb ik nu een 3 dagen.
Ik ben het eens met de eerste schrijver.,over geluid(wat bassig enz.) en korte vaste dunne draden (boxen 3 ohm)) aan tevens vaste connector stekkertjes.
Ook geen losse aansl. aan de boxen.Zoals helaas bij meerdere merken voorkomt.Wil je andere boxen uitproberen zul je de connectors moeten los peuteren of draden doorknippen .zo ook bij b.v. sony
Voor een aanbiedingprijs een goede radio zonder bijgeluiden met dvd en hdmi,scart enz.Een fijne duidelijke afst.bed.

nammen 07-08-2008
Geschreven voor: Panasonic SC-PM86DEG-K

Een mooie set die klein van afmetingen is maar toch goed geluid produceert en goed compatible is met Panasonic-televisies die beschikken over Viera-link. Persoonlijk vind ik het een aanrader, ook voor de woonkamer biedt de miniset behoorlijk goede prestaties.

Positief:
- stevige basgeluid voor zulke kleine boxen
- midtonen redelijk, hoge tonen goed
- ook bij harder volume nog steeds goed geluid
- vrij eenvoudig te bedienen (als je het doorhebt)
- handige functionaliteit: zowel DVD als USB en aansluiting voor I-Pod (als je die hebt)

Negatief:
- aansluiting boxen met vast snoertje met vaste lengte van ongeveer één meter per snoer. Boxen niet ver uit elkaar te plaatsen
- niet elke USB-stick wordt herkend
- Viera-link werkt alleen volledig met het - moeilijk verkrijgbare en tamelijk dure - door Panasonic gemmaakte HDMI-kabeltje. Kabels van andere merken geven problemen.
- niet zo leesbare handleiding