Philips MCD395/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MCD395/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Ariella 31-12-2010
Geschreven voor: Philips MCD395/12

Vandaag dit setje gekocht. Voor de studeerkamer.
De Video-cinch kabel die er bij hoorde zitten zit niet in de doos. Direct op de FM antenne(kabel) aangesloten. Op sommige zenders had ik ernstige ruis. Bijv. op Classic FM. Setje met kabel staat nabij een computer. Ik had een goedkoop kabeltje van één van onze doe het zelf klus zaken. Toen een goede kabel er aan gezet. Wereld van verschil. Het loont zeer de moeite om in een goede kabel te instaleren. Daarna prima geluid. Moet nu nog de zenders op een voorkeur nr. instellen.

loekdeq 10-10-2009
Geschreven voor: Philips MCD395/12

Vandaag dit setje gekocht in de aanbieding bij mediamarkt voor 139 e.Mooi geluid voor dit geld voor mijn dochter op de slaapkamer,ze is apetrots goede aftandsbediening en degelijke boxen,de duurzaamheid moet zich nog bewijzen,maar ik ben onder de indruk van dit setje

moret 075 31-08-2008

goede prestatie van philips deze mcd395
prima geluid/auto installatie van de zenders
een aanrader dus voor de caravaan ook voor thuisgebruik