Akai AMP200UCE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Akai AMP200UCE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

fsas 26-05-2008
Geschreven voor: Akai AMP200UCE

slechte aankoop...

Voor mijn beide zonen twee dezelfde akai stereo's gekocht maar heb daar spijt van. Bij het afdraaien van cd's vrij sterke ruis hoorbaar op beide apparaten maar daar viel mee te leven. Echter:
Het exemplaar van mijn ene zoon begaf het al na enkele maanden (kon geen cd's meer lezen), is in de reparatie geweest maar bleek na terugkomst stukken muziek van de cd over te slaan. Weer terug naar de reparatie (enkele maanden weggeweest), bleek niet meer gerepareerd te kunnen worden en is uiteindelijk vervangen door een ander exemplaar (van een ander merk, mochten we zelf uitkiezen).
Terwijl dit speelde kreeg het tweede exemplaar van mijn andere zoon hetzelfde probleem (sloeg delen vand e muziek over). Ook ter reparatie aangeboden en ook deze kon niet meer gemaakt worden en is uiteidelijk vervangen.
De service was op zich wel goed maar dat beide apparaten het nog geen jaar volgehouden hebben vind ik geen goed teken.