Philips Micro Hi-Fi System

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Micro Hi-Fi System op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

thomasmaxz 06-12-2009
Geschreven voor: Philips Micro Hi-Fi System

echt een geweldig systeem ik heb hem al 2 jaar en hij werkt perfect. nog nooit enig probleem gehad. perfect geluid wat lekker hard kan.
een geweldige set

Pascal Belgie 16-05-2007
Geschreven voor: Philips Micro Hi-Fi System

Ik sluit mij aan bij de meerderheid van de negatieve beoordelingen over dit product: ik viel voor de mooie vormgeving en dacht in mijn naieviteit dat een 100 watt toestel wel goede kwaliteit zou geven, maar helaas: een altijd aanwezig gebrom-gefluit dat niet zozeer opvalt bij muziek (bassen enz wel mooi weergegeven, dat geef ik toe), als men het volume hoog genoeg openzet, maar naar spraak luisteren tijdens de nieuwsuitzendingen bijvoorbeeld is echt irritant wegens dat achtergrondgeluid. De taalDVDs van mijn partner zijn zelfs bijna onhoorbaar wegens totaal overstemd door het gefluit. Ik heb dit telefonisch aan customerservice van Philips gemeld, en na twee weken kwam er eindelijk reactie dat ik het toestel dan maar moest binnenbrengen bij de verkoper. Maar ik denk dat ik er maar van afzie, want niet aleen op dit forum, maar ook op andere waaronder in Frankrijk, wordt dit probleem gemeld. En dan zit ik bovendien totaal zonder radio, spijtig genoeg is voor mij de termijn verstreken dat ik het toestel kan teruggeven.Het is dus naar mijn mening een complete miskleun-ontwerpfout! Ik was altijd een Philips-fan (scheerapparaat, TV, DVD, enz..) maar ik vrees dat dit mijn allerlaatste Philips-aankoop geweest is....

tommie13 12-05-2007
Geschreven voor: Philips Micro Hi-Fi System

Aan het geluid moest ik eerst even wennen,
Nu ik het al een tijdje heb en naar luister is het mooi geluid.
de USB ingang is ook handig voor mijn Ipod.
En de aux voor mijn computer,
Enige wat ik niet gebruik is het cassettedeel.

charrel 09-02-2007
Geschreven voor: Philips Micro Hi-Fi System

Dit setje al enige tijd in bezit. Helaas is de gekluidskwaliteit slecht. Er is een irritante brom aanwezig. Deze is via de speakers te horen als het apparaat aan staat. Zodra je geluid afspeelt is het nog hoorbaar. De ontvangstkwaliteit van de tuner is ronduit slecht. Bijna geen enkele zender is vlekkeloos te ontvangen.
Het gevolg is dat ik het apparaat bijna nooit gebruik.
Hen spijt als haren op mijn hoofd dit ik dit setje heb gekocht.
Ik heb het destijds gekocht omdat er een usb-aansluiting op zat (handig voor mp3-speler) en heb het cassettedeel op de koop toe genomen (wie gebruikt er nog cassettes?)

joachim langezaal 27-01-2007
Geschreven voor: Philips Micro Hi-Fi System

ik heb hem een week in bezigt.
ik zit mij ook te itriteren aan het geluid.
zeker bij een lage volume hoor je een lichte brom geluid. het is zeer irtitant.
dus wij bregen hem ook terug.
heel erg jammer, zeker van philips want dit is echte slechte kwaliteit

Floyd12 18-01-2007
Geschreven voor: Philips Micro Hi-Fi System

In beginsel een prima set, maar met één belangrijke tekortkoming: bij de overgang tussen tracks hapert het geluid even. Bij cd's met stilte tussen de tracks merk je daar niets van, maar bij bv. klassieke cd's en live cd's waar het geluid doorloopt tussen de tracks is de korte hapering storend.

Verder worden USB-sticks met 'U3' niet herkend door het apparaat. Het zou ook handiger geweest zijn als de afstandsbediening voorzien was van nummer-toetsen, het met Up/Down scrollen tussen voorkeurzenders is namelijk niet altijd praktisch.

Het geluid en de vormgeving zijn zeker in orde voor een setje van deze prijsklasse.

tonie77 10-01-2007
Geschreven voor: Philips Micro Hi-Fi System

Setje met een goede kwaliteit geluid.
Nadeel is dat de koeling te horen is als de cd/mp3 functie aanstaat. Dit is
vooral goed te horen bij lage volume en geen omgevingsgeluiden. Eerst dachten
wij dat het aan het setje lag. Dus geruild. Probleem bleef echter hetzelfde.
Dus uiteindelijk teruggebracht omdat we dit irritant vonden.

Erik21 14-08-2006
Geschreven voor: Philips Micro Hi-Fi System

Prima product. We hebben hem in de keuken, goed geluid! snap er niets van en
hij ziet er ook nog is mooi uit. En kreeg na een beetje onderhandelen voor 30
euro 5 jaar garantie erbij! Dus we zitten lang goed. De USB poort werkt ook
goed, een usb mem stick erin en spelen maar. Je kan als het goed is zelfs
muziek van cd direct rippen naar een mp3 speler. Dit moet ik nog proberen.

Leuk setje voor in de huiskamer enz.. Prima geluid!