JVC UX-G375

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC UX-G375 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

FelixS 07-03-2011
Geschreven voor: JVC UX-G375

Het geluid klinkt goed helder als ik klassieke muziek als achtergrondmuziek laat spelen en ik ben daar tevreden over en dat is toch wel het belangrijkste. De demo-mode lichtkrant/mini-lichtshow op het apparaat doet daar echter sterk afbreuk aan. De afstandsbediening en de luidsprekerkasten zijn mooi en klein. De frontjes van de luidsprekers zijn niet afneembaar

Er zijn wat kleine, negatieve punten:
- de achterkant van de luidsprekers is niet geverfd
- een audio-in aansluiting is alleen aanwezig aan de voorkant van het apparaat en niet aan de achterkant
- de plastic behuizing van het apparaat is erg glimmend zwart en komt goedkoop over als een duidelijk nep piano-lak, het heeft jammer genoeg geen mooie satin uistraling
- er zit een demo knop naast de volume knop, dat is toch echt een knop teveel
- de naam sound-turbo en dan nog wel als knop naast de volumeknop komt wel erg over als lage kwaliteit en de jaren tachtig
- de gebruikersaanwijzing heeft het over een usb-spoel als een usb-hub wordt bedoeld, wat ik in de duitse versie heb moeten opzoeken, als het dan toch in het nederlands moet worden vertaald dan is het een usb-knooppunt of zoiets

Waar ik ontevreden over ben is de demo mode. Het blauwe lampje dat de volumeknop verlicht en het blauwe display kunnen worden gedimd in twee stappen. Alleen gaat het apparaat na twee minuten over in demo mode waar het alle modes van het apparaat op het display weergeeft als een lichtkrant en het blauwe lampje van de volume-knop wordt ongevraagd weer aangezet en knippert. Dat is natuurlijk leuk voor de fabrikant en de winkelier als het apparaat in de winkel staat waar het met bewegende lichtjes de aandacht van langslopende klanten moet trekken, maar een stuk minder leuk in de huiskamer waar het apparaat onder de televisie staat.

Tresaurier 11-08-2010
Geschreven voor: JVC UX-G375

Goed apparaat, volledig te bedienen met meegeleverde ab en mooie vormgeving. Geluid in een kleine omgeving (recreatiewoning) is meer dan voldoende. Ik denk dat het voor thuisgebruik alleen geschikt is voor de slaapkamer of kantooruimte. Veel gebruiksmogelijkheden voor een goede prijs. mijn prijs was € 118