Samsung MM-C330D

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung MM-C330D op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Ferrari4ever 19-02-2011
Geschreven voor: Samsung MM-C330D

hartstikke uitgebreid, als je alleen nog maar naar de afstandsbediening kijkt worrd je al duizelig, maar als je hem goed bekijkt is ie simpel. zit ook nog wekker op, repeat, repeat a-b, je kan er dvd's cd's tuner usb en aux mee afspelen, ook dimmer zodat je de lampjes en display bijna niet meer ziet, en je kunt er ook cd's mee rippen en direct op je usb zetten (als die erin zit). rds klopt niet altijd, en je kan lekker omprutsen met power sound, trebble en bas. hele goede radio/dvd speler dus!

WP2011 19-01-2011
Geschreven voor: Samsung MM-C330D

Typisch setje: speelt DVD's en CD's, ook met Mp3 maar is eigenlijk meer een DVD speler met audio die ook cd's afspeelt. Zonder monitor/t.v zijn de mogelijkheden een heel stuk beperkter. Waarom niet een iets uitgebreider display op het apparaat zelf? Dan zou het veel beter zonder monitor te gebruiken zijn. Mp3 mappen selecteren moet je nu echt 'op gevoel' doen (nadat je hebt uitgevonden hoe dat gaat (staat niet in de handleiding nl.) en dat kan alleen als je een monitor hebt aangesloten). Het knopje 'naar de volgende/vorige Mp3 map' mist dus en zit wel op mijn autoradio van een paar tientjes.....
Wat ik ook vreemd vind: als het apparaat uit is wordt ook de klok niet getoond. Tijdens het afspelen van muziek/film ook niet. Wat is dan de functie daarvan? Alleen voor de wekker?
Kortom. Ziet er mooi uit (lekker strak), klinkt prima, maar mist functionaliteit om er lekker soepel mee te kunnen werken. Als stand-alone audioset eigenlijk minder geschikt. Als DVD speler met audiomogelijkheden een stuk beter.

JohanK 25-12-2010
Geschreven voor: Samsung MM-C330D

Het geluid is goed te noemen. Mooie volle bass, zeker voor zulke afmetingen. MP3 aansluiting werkt perfect. Ook de (3) mogelijkheden om je TV aan te sluiten (let op; alleen bij de 330"D" uitvoering) zijn ruim voldoende. Kortom, mijn ervaring is positief, zeker gezien de prijs/kwaliteitverhouding.

Henry.L. 17-12-2010
Geschreven voor: Samsung MM-C330D

Na veel twijfelen over de aanschaf (welke) uiteindelijk deze Samsung MM-C330D aangeschaft. Nu 2 dagen in mijn bezit en ik ben uitermate tevreden. Zelfs mijn oude bandrecorder speelt prima op de aux ingang. Voor zo'n kleine set een erg goed geluid en alles (DVD-CD-Tuner-MP3-Tapedeck) speelt prima af met deze Samsung. Is de prijs meer dan waard, een aanrader voor een compacte set met een klein budget.

mars23 13-12-2010
Geschreven voor: Samsung MM-C330D

Heb deze set gekocht om aan te sluiten op media box van KPN. Werkt prima. Geluid is naar behoren. Je moet wel wat spelen met de bass en treble instellingen om het goed te laten klinken. Formaat is perfect.

Kortom, prima setje voor een goede prijs!

catrien8 15-11-2010
Geschreven voor: Samsung MM-C330D

echt een prima setje en met aansluiting op de kabel een goede ontvangst.
prijs kwaliteit verhouding goed.

hschuringa 13-06-2010
Geschreven voor: Samsung MM-C330D

Heel mooi setje met goed geluid in de 2-weg boxen.

Met de USB aansluiting en rip-functie ook klaar voor de digitale wereld.

jankies 23-04-2010
Geschreven voor: Samsung MM-C330D

Erg mooi setje voor een mooie prijs. Bose eat your heart out. Zeer compleet, mooi geluid en beeld. Helaas geen HDMI-aansluiting.