Akai AMD75

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Akai AMD75 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

aklasse 09-07-2013
Geschreven voor: Akai AMD75

Na langlopen zoeken naar een set met een goed geluid en veel geld uit gegeven te hebben aan dure sets,heb ik de gok gewaagd naar lezen van diverse revieuws de akai gezooht.Helaas was de set nergens meer vekrijgbaar,doen kwamik voor een zeer goede prijs hem 2hands tegen.Wouw wat een setis dit zeer mooie afwerking en ziet er geweldig uit.Volwaardige speakers.Het geluid van deze set is echt ontzettend goed te noemen klinkt beter dan mijn set van 2000,00 elk detail hoor je.
Hoe ze het doen weet ik niet maar voor het geld kun je echt niets beter krijgen.Echt een topsetje

tonendina 15-02-2012
Geschreven voor: Akai AMD75

Deze Akai miniset is niet alleen een lust voor het oog,maar ook de geluidskwaliteit is dik in orde.
Gemakkelijk te installeren en een paar prima geluidsboxen
die je niet op vol hoeft te zetten voor een prefect geluid.
Deze aankoop is dus voor mij een super aankoop, die tevens nog eens daags na mijn bestelling werd afgeleverd.
Een echte aanrader en dat is nog maar voorzichtig uitgedrukt.

Senna01 12-01-2012
Geschreven voor: Akai AMD75

Sinds een week deze AKAI AMD 75 in bezit. Ik kan alleen maar bevestigen wat de andere "reviewers" weergeven.
Een prachtig design met fraai gelakte houten boxen. De geluidsweergave is werkelijk uitstekend. De bediening met de afstandsbediening is makkelijk. Heb wel even in het menu moeten zoeken naar de juiste HDMI toepassing van de tv. Een minpuntje is inderdaad de aansluiting van de USB ingang. Deze is aan de achterkant. Had men anders kunnen maken.
De prijs is voor de geboden kwaliteit dik in orde.

rob358 28-11-2011
Geschreven voor: Akai AMD75

prima dvd receiver met knap setje boxen erbij.
punt van kritiek is de usb aan de achter kant.
verder is het logo akai,maar dat heeft niks te doen met akai van vroegen.
dat bestaat niet meer.
deze set is ook te koop als de teac tc-1506d.

mollie0702 15-07-2011
Geschreven voor: Akai AMD75

Wij hebben deze set sinds een aantal dagen in bezit en ik moet zeggen dat ik verbluft ben over de geluidskwaliteit van deze set.
Ik heb hem een 9 gegeven omdat er niets tegen mijn B&W's en marantz set op kan.

Wij hebben deze set aangeschaft voor in de keuken als extra setje en WOW...

Verder is hij ideaal door zijn HDMI maar vooral ook door zijn USB aansluiting waardoor je gedownloade films via de set kunt afspelen.
Ideaal is ook de upscaling van het beeld naar HD kwaliteit.
Voor een zelfde kwaliteit en mogelijkheden ben je bij andere merken veel meer geld kwijt.
Voor degelijkheid heb ik een 10 staan maar dit alleen mijn gevoel vooral als je de speakers en alles in je hand houd voelt alles zeer degelijk aan.

T. van Wynen 24-06-2011
Geschreven voor: Akai AMD75

Wat een geweldige set met super mooi geluid. Uit deze kleine speakers komt een waanzinnig volg geluid met ongelofelijk zware bas. Loudness is aanwezig maar gebruik ik niet omdat dan de hele straat wegdreunt.
Fijne afstandbediening. Via hdmi aangesloten op led tv (voor dvd/cd) en via aux aangesloten op mediaplayer voor het geluid van de mediaplayer via de set. Helaas loopt het geluid niet gelijk met de tv. De set heeft een audio versneller, maar daardoor loopt het geluid nog meer ongelijk. De led tv is namelijk te traag. De tv audio kan wel trager worden gezet, maar niet sneller. Andersom kan de akai wel sneller worden gezet, maar niet langzamer. Dus tv geluid uitzetten. Geen probleem.
Ik weet niet hoe ik de akai aan mijn tv moet aansluiten om alleen tv te kijken met geluid via akai. Diverse kabels en aansluitingen geprobeerd (aux/digital out/ rood+wit audio aansluiting) helaas nog geen resultaat.
Deze set heeft veel power en heeft een aparte versterker. Staat te koop als micro set maar ik vind hem niet klein.
De reden dat ik hem gekocht heb is vanwege de hdmi. Ik was de analoge dikke scartkabels zat. En ik wilde van mijn 5.1 home cinemaset af. Al die verveldende kleine luidsprekertjes en ik had een zeer grote zware subwoofer maar bleef heimwee houden naar een traditionele stereo. Nou het geluid is vele malen beter en voller en kan ook surround worden ingesteld.
Slechts 1 puntje van kritiek. Het oranje display is erg onduidelijk, ook al zet ik het op de hoogste/scherpste stand van een afstandje slecht leesbaar.

r.e50 06-02-2011
Geschreven voor: Akai AMD75

Deze set op de gok via internet gezien en gekocht. Had al een aantal andere sets gezien en gehoord. Deze set zonder van te voren te luisteren gekocht, via Bol. com, omdat je bij hen makkelijk kunt retourneren.
Erg mooie vormgegeven set. ( zelfs mijn vriendin vindt de set mooi)De zware massieve boxen komen het geluid zeer ten goede. Warm, vol en toch met detail. Kleur van de set is prachtig, bronze installatie en warme kersenkleur boxen.
Kon de set snel aansluiten en de mogelijkheden kun je ook via het scherm van de t.v. zien. Over degelijkheid kan ik nog niet zo veel zeggen.
De enige kanttekening die ik heb is dat de cd/dvd speler wat luidruchtig is. ( maar is eigenlijk verwaarloosbaar)
Prijs kwaliteitverhouding is boven verwachting, heel erg goed.
R.C.