Philips MBD3000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MBD3000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

karin72 17-07-2011
Geschreven voor: Philips MBD3000

Set gekocht voor mijn ouders en deze zijn er dik tevreden mee.
Was zelf ook onder de indruk van de geluiskwaliteit die echt super is. Mooie heldere tonen, zuiver geluid.
Feit dat alles ( radio/ cd/ dvd/ Blu Ray ) allemaal in zo'n klein apparaat zit ( ouders wilden graag compact systeem hebben ) én dat er digital out op zit heeft bij ons de doorslag gegeven.
In de winkel kwamen we nog eens tot de prettige ontdekking dat er óók een AUDIO UIT op zit, wat voor ons geweldig is! Mijn vader is namelijk erg slechthorend en maakt gebruik van gehoorapp. en ringleiding. Op bijna géénéén gelijkwaardige set zit hiervoor een handige aansluiting op, je bent afhankelijk van een dig.out of nog beter audio uit ( scheelt weer de aanschaf van een duur kastje ). Nu met tulp naar jack kabeltje tussen apparaat en ringleiding en vader kan eindelijk weer eens op een voor hem goed geluidsniveau muziek luisteren.
Design vind ik persoonlijk ook aantrekkelijk, installeren was eenvoudig.
Boxen ( houten kast ) zelf zijn niet groot, maar toch krachtig genoeg, kortom: prima aankoop!

tom21 22-03-2011
Geschreven voor: Philips MBD3000

Mooie set met prima uitstraling en degelijke materialen. prima geluid en beeld. Erg groot nadeel is wel dat de set geen ARC ondersteunt en geen digitale ingang heeft dus ik krijg het niet voor elkaar om het geluid van mijn philips 37PFL7605 over deze set te krijgen

BvD10 06-03-2011
Geschreven voor: Philips MBD3000

Opstarten is erg traag. Na 2 maanden komt er een schurend gekuid uit, met soms een plof. Daarna moet je hem opnieuw opstarten. Het geluid wordt wat minder in de loop van de dag.

Charle K 09-01-2011
Geschreven voor: Philips MBD3000

Ik wilde eigenlijk een blue ray disk, maar vond het uiterlijk wel fijn zo klein. Wilde hem gebruiken in combinatie met mijn mcd 909. Maar toen ik hem gebruikte was ik erg verrast van de geluidkwaliteit.Wat er uit die mini boxen kwam was een prima geluid.En het beeld is top, vond mijn vrouw zelfs en dat wil wat zeggen. Tot nu toe heel tevrede echt een aanrader

Onderdijk 26-10-2010
Geschreven voor: Philips MBD3000

Een buitengewoon compact & goed apparaat. Het hebben van veel mogelijkheden en toch op een logische manier te bedienen is knap gedaan.