Tronix AC-TR-26R

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tronix AC-TR-26R op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

nickv 10-07-2010
Geschreven voor: Tronix AC-TR-26R

Deze airco pas aangeschaft.
Hij bevalt goed. onze slaapkamer had vandaag een temp van 32 graden volgens de gebruikers tip de airco de fan op low gezet en binnen 3 uur was de kamer op 25 graden. tijdens het slapen gaat hij uit daar voor maakt lucht verplaatsing te veel geluid.
tot nu toe zijn we erg tevreden.

lauraalkema 05-07-2010
Geschreven voor: Tronix AC-TR-26R

Net deze airco aangeschaft in uden bij Ben van Dijk en eindelijk een nacht doorgeslapen.
Hij is makkelijk te bedienen en hadden dus 's avonds ook de slaapkamer lekker koel.
Mijn dochter slaapt op zolder en zelfs daar was het lekker koel tegen de tijd dat ze naar bed ging.
Je hoort hem wel, maar daar wen je aan en het weegt zeker niet op tegen een koele slaapkamer.

rongraaf 04-07-2010
Geschreven voor: Tronix AC-TR-26R

Gisteren een gekocht.Voor het slapengaan aangezet en binnen een half uur van 26 graden terug naar 20 graden, heb vannacht heerlijk geslapen.
Ook makkelijk dat je hem niet hoeft af te tappen, het condenswater wordt gebruikt om de condensor te koelen en wordt daarna als damp naar buiten geblazen.Alleen op zeer hete dagen zou het mogelijk kunnen zijn dat de interne condenswater opvang vol raakt en dan pas moet je iets aftappen, continu aftappen belemmerd de werking want dan wordt de condensor niet goed gekoeld.Geluid valt ook reuze mee, ik heb een mobile airco op mijn werk die veel meer lawaai maakt.
Verder erg makkelijk te bedienen mede door de afstandsbediening.

berli 20-06-2007
Geschreven voor: Tronix AC-TR-26R

Mooie airco, makkelijk te verplaatsen!
Koelt goed, je moet wel zorgen dat de lucht in de kamer goed kan circuleren, de airco te dicht bij de muur o.i.d. is snel merkbaar.
Heb een inzetraam gemaakt waar de slang precies doorheen past, dit is een stuk beter dan door het open raam!
In de hoogste stand best wat lawaai. In de laagste stand is het best te doen en hoor je de airco als je er na paar dagen aangewend bent niet hinderlijk meer.Zo iets moet toch ook even wennen.

Hans Wassink 09-06-2007
Geschreven voor: Tronix AC-TR-26R

Ik heb deze airco een paar dagen en ik heb die voor in de slaapkamer gekocht. Het functioneert goed maar het geluidsniveau is heel erg slecht. Oordopjes zijn dus noodzakelijk. De max. capaciteit van dit apparaat is 75m3 en mijn kamer is 50m3 maar het duurt erg lang voor er één graad C daling in temperatuur is.
Er zit een wateraftappunt op de achterkant en dat zit zo laag dat je er nauwelijks een bakje onder kunt zetten. Het aftappen is dus heel moeilijk.