De'Longhi Pinguino PAC A85

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi Pinguino PAC A85 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

Alex 12-08-2020

Vreselijke herrie

Geschreven voor: De'Longhi Pinguino PAC A85

Hij maakt vreselijke herrie, afstandsbediening is kwijt heb een universele gekocht krijg je niet aan het lopen, maar dat is het ergste niet maar die herrie is niet normaal

Minpunten

• 100
  • 1000

BuddyLux2 30-07-2013
Geschreven voor: De'Longhi Pinguino PAC A85

Nadat de airco meer geluid begon te maken en minder begon te koelen, heb ik aan de zijkant het rooster verwijderd en aan de binnenzijde met de stofzuiger een en ander onder handen genomen. Het zat potdicht! Ik raad u aan dit minstens een keer per seizoen te doen. Hierover staat niets in de gebruiksaanwijzing. Stof beïnvloedt de prestatie van deze DeLonghi enorm!

BuddyLux2 26-07-2013
Geschreven voor: De'Longhi Pinguino PAC A85

Ik had eerst een exemplaar dat afsloeg wanneer het waterreservoir vol was. Mijn huidige DeLonghi PAC A85 heeft niet zo'n vergaarbak en voert zijn vocht af door de dikke slang waarvoor ik met een diamantboor een groot gat heb laten boren door de muur naar buiten. Dus geen gedoe meer met de slang middels het raam op een kier. Hij koelt goed ondanks dat de deur van de aangrenzende keuken open staat. Ik constateer echter wel dat hij steeds meer lawaai begint te produceren. Bijgeluiden als rammeltjes en trillingen. Jammer, want dat maakt dat ik blij zal zijn als de hittegolf voorbij is.