Philips 191TE2LB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips 191TE2LB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Dinkys 07-08-2012
Geschreven voor: Philips 191TE2LB

Ik zocht een tv t.v.v. mijn 9 jaar oude tv.
Het nadeel van de meeste tv`s van tegenwoordig vind ik dat ze niet uit kunnen. Er blijft een rood indicatie lampje branden. Uiteindelijk vond ik een tv die wel uit kan. De Panasonic TX-L19X5E.

Ik ben naar Saturn gegaan om tv`s te vergelijken. De Panasonic was er niet, maar wel een Philips die ook uit kan. De Philips 191TE is ook nog eens €100 goedkoper. Mede door het prijsverschil voor de Philips gekozen.

Thuis de bijgeleverde voetsteun gemonteerd, de kabel van de voeding en van de kabel-tv aangesloten.
Een aantal zenders zijn niet 100% duidelijk, maar dat komt waarschijnlijk doordat er meerdere tv`s zijn aangesloten op de kabel.

Mijn dvd met scart-aansluiting heb ik verkocht en gekozen voor een Philips dvd speler met hdmi-aansluiting.

- Als de stekker uit het stopcontact is geweest (bijvoorbeeld bij onweer) gaat de tv in standby-modus ipv uit. De tv moet dan eerst worden ingeschakeld en daarna weer worden uitgeschakeld.
- De touch buttons aan de zijkant zijn even wennen.

+ Als de stekker uit het stopcontact is geweest (bijvoorbeeld bij onweer) blijven de zenders opgeslagen.