Philips 226V3LAB5/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips 226V3LAB5/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

RichardAA 24-12-2012
Geschreven voor: Philips 226V3LAB5/00

ik heb na lang ijlen voor dit scherm gekozen. Ik heb ook een philips tv en daar ben ik ook zeer over te spreken zowel qua vormgeving als van beeld. De mogelijkheden hebben een mindere beoordeling gekregen omdat ik de hdmi-aansluiting mis. Dat hoort naar mijn idee gewoon bij een full-hd beeldscherm al is het maar om even snel een gameconsole aan te sluiten of iets dergelijks.

Voor mensen die dit scherm willen kiezen voor het geluid raad ik aan verder te kijken. Mijn mobiele telefoon geeft beter geluid dan dit scherm als een radio van 1000 euro dat doet ten opzichte van mijn telefoon. Dit overdrijf ik niet. Ik moet om spraak te horen met mijn neus tegen het scherm aanzitten.