LG 29EA93

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG 29EA93 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

knagieknagger 15-01-2014
Geschreven voor: LG 29EA93

Super monitor, het is echt een goed apparaat.

Heb hem nu pas 1 dag maar verwacht er echt lang mee te doen.
Het enige dat niet helemaal duidelijk vermeld staat is dat de screen split functie niet zo is dat je er 4 verschillende monitoren van maakt maar de vensters op je monitor verdeeld over de verschillende vlakken.

Het is echt een mooi design qua uiterlijk en het bied genoeg mogelijk heden om bijvoorbeeld je externe (usb) harde schijf aan te sluiten via de monitor zodat je er makkelijk bij kunt als hij gewoon op een vlak bureau staat.

Er wordt veel gezegd over de IPS en de kijkhoek op de site en ik snap dat ze er lovend over zijn het is echt een goede monitor. Het enige is dat je zonder de drivers steeds een streep door het beeld ziet trekken, en dat komt denk ik omdat hij dan nog niet gecalibreert is.

Helaas ondersteunt mijn mobiel geen MHL dus dat heb ik helaas niet kunnen testen maar het is wel een mooie uitbreiding voor als ik er ooit een koop die het wel aankan.

Het geluid uit de boxen is boven verwachting goed. Ik had verwacht dat er wel geluid uit zou komen maar dit is echt van toch wel redelijk goede kwaliteit.

Het is ook erg handig als je met vrienden aan het gamen bent om 2 pc's/laptops op de monitor aan te sluiten zodat je via LAN of internet toch samen kunt spelen alsof je split screen speelt.

Conclusie:

Een erg goede monitor met veel uitbreidings mogelijkheden door de USB poorten aan de achterkant en waar ook goed geluid uitkomt.
Er zijn ook veel leuke dingen te bedenken met deze monitor om samen spellen te spelen en ook om playstation/xbox met pc te verbinden.

Dus: TOP monitor.

Niels

Casper888 11-01-2014
Geschreven voor: LG 29EA93

Het is een perfecte monitor met een perfecte kwaliteit.

Hij levert wel een probleem op bij bevestiging aan de muur. Alleen de hdmi aansluiting is dan nog bruikbaar met een hdmi aansluiting met een hoek. Alle andere aansluitingen zijn door de vesa mount niet meer te gebruiken.

Als je de monitor bevestigt aan de muur met een vesa aansluiting hangt hij gekanteld. Ofwel hij hangt naar achteren.

Kortom, perfecte monitor maar onbruikbaar als je de vesa mount wil gebruiken om hem direct aan de muur wilt hangen.

H .Boomsma 15-12-2013
Geschreven voor: LG 29EA93

super mooi beeldscherm. zeer goed om games op te spelen. duidelijk en scherp beeld. ook geluid is goed. makkelijk aan te sluiten.

orm6619 04-11-2013
Geschreven voor: LG 29EA93

LG adverteert dit scherm met een resolutie van 2560 x 1080.
En Treu color. Helaas werken beiden niet. Meteen contact opgenomen met de klantenservice van LG. Deze hebben niet direct een oplossing. Hiervoor moet terug gebeld worden door de technische service. Nu een week later en een aantal telefoontjes (van mijn kant) later, nog geen technische service gesproken. En geen goed werkend scherm. Je zou verwachten met een quad core en een radeon 4600 videokaart dat dit plug & play zou moeten zijn. Geen aanrader.