LG 27EA73LM-P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG 27EA73LM-P op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

C.K. Chan 23-03-2014

De LG 27EA73LM-P is een practige 27" LED Monitor
Vormgeving en design mooi strak, mooie design voet
Beeldkwaliteit en mogelijkheden zijn goed, niks te klagen. Gebruik hem als externe beeldscherm naast mijn laptop.

Monirola 12-03-2014
Geschreven voor: LG 27EA73LM-P

Beeldkwaliteit;onmiddellijk valt op dat de kleuren erg mooi zijn en idd kloppen met een afdruk op de printer. Het beeld is rustig voor je ogen, erg prettig als je langere tijd aan een document werkt.je kunt alle kleuren aanpassen als je wilt, de handleiding geeft duidelijke en eenvoudige instructies hiervoor.
Mogelijkheden; zelf ervaar ik het als prettig dat je de monitor kan instellen op game of bijvoorbeeld bioscoop stand,het meest gebruik ik de tekststand.Het kunnen kiezen voor de positie van het 2e scherm is super, zo kan ik bijvoorbeeld mijn mail in de gaten houden en ben ik niet persé een groot deel van het scherm kwijt.
Vormgeving:De glanzende achterkant en pot oogt luxe en de open elips-vormige poot maakt het geheel luchtig. het design is strak en modern.
Kortom: ik heb hem net maar ben al een liefhebber, zeker gezien de prijs-kwaliteit verhouding!

sjdrent 08-03-2014
Geschreven voor: LG 27EA73LM-P

Prachtige monitor, fijne afmeting met smalle rand. Een mat scherm, geen last van spiegeling.
Zowel bij Explorer als Firefox is het beeld iets te groot voor het scherm. Alle instellingen langs geweest, maar nog niet opgelost.

Bosa 17-02-2014
Geschreven voor: LG 27EA73LM-P

Mooi beeld en vormgeving dunne rand.
Monitor voet wiebelig, instelknoppen moeilijk te vinden en slecht in te stellen, menu onduidelijk, handleiding zou ook beter kunnen.

Henk van der Eng 12-02-2014
Geschreven voor: LG 27EA73LM-P

Een hele mooie monitor. Mijn doel is om meerdere schermen op een beeldscherm te kunnen gebruiken. Dat gaat prima! De film kwaliteit is perfect. Haarscherp. De letters zijn nog niet echt scherp. Waarschijnlijk set-up. Moet nog door de gebruiksaanwijzing heen om e.e.a. te gaan fine-tunen. Daarmee worden mij de mogelijkheden ook duidelijk om ze daarmee ook te kunnen toepassen. De vormgeving is prachtig; een mooie dunne rand. Ik ga vaker achter deze monitor werken!

Bosa 11-02-2014
Geschreven voor: LG 27EA73LM-P

Goede monitor met een uitstekend beeldkwaliteit.
Een aanrader.
jammer van de wiebelige voet en onhandige bedienings knoppen.

Mart1n99 06-02-2014
Geschreven voor: LG 27EA73LM-P

Mooi ruim Scherm met een smalle rand. Prachtig eenheid met design voet. Het enige nadeel zijn de bedieningen knopjes. Dit zijn een soort erg gevoelige spelden knopjes onder aan het scherm.

ChristiaanQ1990 02-02-2014

Beeldkwaliteit:
De beeldkwaliteit is voor een full-hd monitor buiten gewoon goed. Het scherm is mat en glimt niet wat erg fijn is. Toch is full-hd niet de optimale resolutie voor een 27 inch monitor. Gelukkig ben ik na 1 dagje helemaal gewend en wil ik niets anders meer.

Vormgeving: De monitor is heel mooi om te zien. Je kan de monitor ook aan de muur hangen met een vesa beugel. Verder heeft de monitor touchknopjes aan de onderkant. Het is wel lastig om de poot te verwijderen als je hem aan de muur wilt hangen. Dit staat niet beschreven in de handleiding. Dit is me dan ook niet gelukt. Dit vind ik wel een minpunt.

Mogelijkheden: De monitor is erg simpel. 2 hdmi poorten en een d-sub aansluiting. Graag had ik wat meer gezien. Maar voor wat hij moet doen is hij uitermate geschikt. Ook leuk dat er kleine speakertjes in zitten. Zo kan hij mocht er weer een nieuwe monitor komen dienst doen als tv.

RB1986 24-01-2014
Geschreven voor: LG 27EA73LM-P

Ik heb zoujuist mijn monitor aangesloten en het is prachtig.
Scherpe graphics, snelle reactietijd en zeer uitgebreid qua instellingen.
Het geluid valt ook niet tegen, echter zal ik hier weinig gebruik van maken.

Ik kan deze monitor van harte aanraden en ik zal er ook veel lol van beleven!!

Trixie Chokie 10-01-2014
Geschreven voor: LG 27EA73LM-P

Goed beeld werk met Photoshop. Had voorheen de Flatron IPS234. Ik ben overgestapt van 23 naar 27 in verband met mijn ogen. 27 inch werkt best prettig.