Samsung S24C750P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung S24C750P op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marcvdwiel 22-03-2014
Geschreven voor: Samsung S24C750P

Wauw! Wat een prachtig beeldscherm. Heb voor dit scherm gekozen voor het design, maar niet alleen het design is mooi, maar de kleuren en helderheid is ook helemaal perfect. Voor dit beeldscherm heb ik een ander van Samsung gehad, maar dit scherm is velen malen beter.

Je kunt de snoeren makkelijk wegwerken in de poot van het beeldscherm waardoor het haast lijkt alsof het schermdraadloos is.

Ben erg tevreden met mijn aankoop en de snelle levering van de Dixons.

Jon33 20-01-2014
Geschreven voor: Samsung S24C750P

Beeldkwaliteit is naar verwachting van IPS ruim goed genoeg. Hoge helderheid en zeer goed contrast bij grotere kijkhoek.

Mogelijkheden zijn ruim (zowel 2x HDMI als 1x VGA) en goed bereikbaar.

Vormgeving is ook zeer goed. de poot is stevig en stabiel en bied een ingebouwde kabelgoot om kabels mooi weg te werken. Verder zijn de aansluitingen van beeld en stroom direct boven deze kabelgoot geplaatst zodat de kabels niet alleen mooi te geleiden zijn maar de aansluitingen ook zeer goed bereikbaar zijn (in tegenstelling tot andere monitoren waarbij ze naar onder de VESA mount zitten).

mprozee 02-01-2014
Geschreven voor: Samsung S24C750P

PLUSPUNTEN
-Werkelijk fantastisch beeld voor deze prijs; de LED technologie zorgt voor haarscherp beeld
-Zeer strak design, geeft een ''clean'' look op het bureau, werkt erg rustig en prettig

MINPUNTEN
-Niet in hoogte verstelbaar! let hier op voordat U deze monitor koopt. De dimensies zijn te lezen op de Samsung website, zo kunt u gemakkelijk meten.

krmulder 24-12-2013
Geschreven voor: Samsung S24C750P

Heb hem net geïnstalleerd met mijn nieuwe i5 computer. De vormgeving en de voet is mooi strak.
Je kan helaas de hoogte van de voet niet verstellen.
Een leuk extraatje is dat je ook nog een spel erbij krijgt tot 17 januari 2014.

rudodur 20-12-2013
Geschreven voor: Samsung S24C750P

Dit is een van de betere producten van Samsung. Ik heb 3 monitors verbonden aan 2 computers en door de makkelijke keuze schakelaars onderaan de monitor is het gebruik per computer 1,2,of 3 monitors goed te regelen. De beeldkwaliteit is goed, ook onder een hoek. Na finetuning komen de kleuren exact overeen met de werkelijkheid. De prijs is scherp nu € 209.

rudodur 20-12-2013
Geschreven voor: Samsung S24C750P

Dit is een van de betere producten van Samsung.

RichardOnline 19-12-2013
Geschreven voor: Samsung S24C750P

Design 9, het is een mooi eenvoudig en strak ontwerp.

Mogelijkheden zoals een schermvoet, de mogelijkheid om het scherm 90 graden draaien en de Samsung software die dit automatisch doet is geweldig.

Het aantal aansluitingen is beperkt 2x HDMI, 1x VGA, maar geen Displayport en DVI is een gemiste kans.

De beeld kwaliteit is boven verwachting voor een monitor in deze prijsklasse.

billykid 19-12-2013
Geschreven voor: Samsung S24C750P

Deze monitor heeft een bijzonder geslaagde vormgeving. Hij staat gewoon in de woonkamer zonder op te vallen. Hij is uitermate dun en geeft een bijzonder helder en sprankelend beeld. Ik gebruik hem voornamelijk bij spellen, waar hij goed presteert.

wimkemp 19-12-2013
Geschreven voor: Samsung S24C750P

Dit is een fantastische monitor voor in de huiskamer. Mooi vormgegeven en met een zeer mooi en helder beeld. Ideaal voor spellen en gewoon werk.

pierrevanrooij 09-12-2013
Geschreven voor: Samsung S24C750P

Super mooie strakke monitor, beeld is haarscherp en aansluiten en werken. met het makkelijke menu kun je hem vrij makkelijk naar je eigen smaak instellen. Echt een super aankoop.

_Roger 02-12-2013
Geschreven voor: Samsung S24C750P

Mooi slank design & extreem goede beeldkwaliteit. Goede opvolger van de S24B420 die ik reeds in bezit had.

_Roger 29-11-2013
Geschreven voor: Samsung S24C750P

Mooi slank design & extreem goede beeldkwaliteit. Goede opvolger van de S24B420 (als 2e monitor) die ik reeds in bezit had.

Ko3nus 28-11-2013
Geschreven voor: Samsung S24C750P

Monitor nu een paar dagen in bezit.

De behuizing heeft een mooi design met een mooi dunne rand. Voelt degelijk aan. Achterkant is fraai afgewerkt, handig als de monitor in een kantoor staat.

Prima beeld, makkelijk in te stellen.