Samsung S24C550VL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung S24C550VL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mudmover 25-02-2014
Geschreven voor: Samsung S24C550VL

Erg mooi beeld met snelle reactietijd, totaal geen fading tijdens gamen (far cry 3, full HD, grafisch alles op max).
Voor deze prijs een zeer goede gaming monitor.
Ben er na een paar dagen gebruik zeer tevreden mee, een aanrader!

Timon1978 22-02-2014
Geschreven voor: Samsung S24C550VL

Fantastiche beeldscherm. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Kijkhoek is hoog en reactiesnelheid van 2ms is super.

Je mobiel aansluiten via MHL poort is erg handig.

Kortom een heel fijn scherm voor een goede prijs.

Jeroen2011 19-02-2014
Geschreven voor: Samsung S24C550VL

Ziet er mooi uit. Beeld ook goed.
Wat wel opvalt is dat het in de hoeken een klein beetje lichter is, maar ik ben ook wel een prinses op de erwt. Het is niet echt storend.
Ik ging eerst voor een IPS scherm, maar heb geen spijt van dit TN scherm, want de beeldkwaliteit is prima.
Geluid heb ik niet geprobeerd.

Cihat Kaya 19-02-2014
Geschreven voor: Samsung S24C550VL

Heb Samsung S24C550VL. Mijn vorige samsung scherm was an Syncmaster S24B350 en moet zeggen ik merk het verschill bij mijn nieuwen scherm tegeover mijn oude. De kleur is veel beter en naturlijker. Veel lichter kleuren merk je al gelijk bij het opstarten. Ook vind ik de S24C550VL better omdat ik de positie van de scherm kan instellen de hoogten en de menu is gemakelijker te bedienen door een knopje. Ook heeft deze scherm ingebouwde speakers die ook een voordeel leveren tegeover mijn oude.

jellejelle9 13-02-2014
Geschreven voor: Samsung S24C550VL

Heb deze monitor besteld op 6 februari toen deze nog neit in voorraad was. Kreeg hem dinsdag 11 februari bezorgd, alles aangesloten etc., is het knopje kapot waar je alles mee doet dus aanzetten instellingen etc. Gebeld naar dixons en de volgende dag (gister) kon ik hem bij het filiaal bij mij in de stad omruilen! De knop werkt nu perfect zoals hij zou moeten werken en heb ook geen problemen ondervonden met hem als 2e monitor voor mn PC aan te sluiten en een extra hdmi kabel naar mijn PS3. De beeldkwaliteit valt niks op aan te merken. Echter vind ik het nieuwe '1 knopje voor alles' niet zo handig. Ik vond het fijner toen je allemaal touchscreen toetsen aan de voorkant had, dus vandaag de lage punten voor de mogelijkheden. Je heb de standaard monitor instellingen en iets echt extra's mis ik eigenlijk wel.
De vormgeving van de monitor vind ik echt heel erg fijn. Vooral de wat hogere poot zorgt er in ieder geval bij mij voor dat ik minder met een kromme rug zit omdat ik makkelijker in een haakse hoek met het midden van het scherm zit. Verder is de monitor netjes afgewerkt en is deze monitor een mooie toevoeging aan mijn man-cave!

Gamer van 11 06-02-2014
Geschreven voor: Samsung S24C550VL

Ik gebruik de monitor om mee te gamen en daar is dit apparaat heel goed voor geschikt. Ik had een heel oud model, dus dit is een hele verbetering. De kleuren zijn goed en ik vind het ook nog een mooi ding om te zien.

Melvin Weerwag 31-01-2014
Geschreven voor: Samsung S24C550VL

Een geweldig display voor een geweldige prijs.

Was op zoek naar een Display met 2ms reactietijd, MHL en speakers.

Al deze USP's maakt hij zeker waar.
Vooral het geluid is echt goed in verhouding met andere displays.

RJ_NL 11-01-2014
Geschreven voor: Samsung S24C550VL

Na veel monitoren met elkaar vergeleken te hebben kwam ik uiteindelijk terecht bij deze Samsung.

Pluspunten:
- Snelle reactiesnelheid van 2ms (belangrijk bij games en films)
- Zeer mooie kleurweergave
- 2 HDMI aansluitingen
- Speakers
- Simpel en strak design
- Prijs

Minpunten:
- Scherm niet verticaal te verstellen (voor mij niet belangrijk)
- Speakers geven een blikkerig geluid, maar hier kun je ook niet al teveel van verwachten.

Al met al ben ik ontzettend blij met deze Samsung. Voor een redelijke prijs heb je een zeer goede monitor en ik kan hem dan ook iedereen aanbevelen!

RenseP 07-01-2014
Geschreven voor: Samsung S24C550VL

Hiervoor had ik al een Samsung scherm wat reeds 5 a 6 jaar meeging en nu bij mijn ouders zijn dienst doet, reden om weer voor Samsung te kiezen.

Beeldkwaliteit:
Ik kom vanaf een niet HD scherm, het scherm maakte hierdoor extra indruk. Wit is goed wit en geen last van ghosting of latency tijdens gamen!

Mogelijkheden:
Er zitten blijkbaar zelfs speakers in het scherm, goed gedaan voor die prijs. Instelmogelijkheden zijn zoals ik ze verwacht. Het aantal aansluitingen is ook dik in orde, enige nadeel: zat alleen een HDMI kabel bij met verloopstuk naar mobiele apparaten.

Vormgeving:
Ik vind het fijn dat de poot van het scherm wat hoger is, zwarte bezel is altijd nog fijnste kijk ervaring, plateau en poot zelf zien er stijlvol uit.

Ik ben dik tevreden over prijs/kwaliteit verhouding van Samsung.

keessie0000000 03-01-2014
Geschreven voor: Samsung S24C550VL

geweldig ding werkt goed en mooi beeld samsung is echt een betere fabrikant. helemaal goed
ben zo blij als een baby met deze monitor lekker snle zuinig en goedkoop

ESchaar 31-12-2013
Geschreven voor: Samsung S24C550VL

Zeer strak design, mooi vormgegeven. 2 HDMI aansluitingen, waarbij tevens een geschikt is voor aansluiting met je Samsung mobiel.

Scherp beeld, en extra speakers zorgen voor meer ruimte op je bureau. De snelle response tijd van 2ms maakt deze monitor ook zeer geschikt voor gaming en multimedia toepassingen.

Daarnaast is het 24" wideLED scherm ook zeer handig voor als je tegelijk aan twee documenten of met twee applicaties werkt.

Prima monitor voor een prima prijs.

Sybren Bakker 28-12-2013
Geschreven voor: Samsung S24C550VL

Het beeld is super mooi. Ideaal formaat voor games en films. Alleen is het jammer dat je de hoogte van het beeld niet aan kan passen.

Metaltwostep 25-12-2013
Geschreven voor: Samsung S24C550VL

De Beeldkwaliteit is meer dan geweldig, alsof ik van een opel naar een mercedes ga.Mn voor games is deze prima geschikt door de 2ms.
Afstellen vind ik altijd lastig, maar vergeleken met eerdere monitoren die ik bezat gaat het met deze prima.
En de vormgeving met doorschijnennde voet is echt een plaatje, wauw!!

Wesley de Vries 24-12-2013
Geschreven voor: Samsung S24C550VL

Prachtige beeld kwaliteit. het geluid is super.
mooi en stijlvol model.

ik ben super blij met deze monitor!

Carko 23-12-2013
Geschreven voor: Samsung S24C550VL

Zeer mooi en degelijk afgewerkt scherm met super beeldkwaliteit!
Door de extra HDMI ingang heb ik mijn tv er op aangesloten.

Kortom een super scherm voor een super scherpe prijs.

EJvdP 23-12-2013
Geschreven voor: Samsung S24C550VL

Na jarenlang met mijn 17 inch monitor te hebben gedaan, overgestapt op deze monitor. Wat een verschil!
Met name de prijs/kwaliteit verhouding erg goed en de enige in zijn prijsklasse met een reactiesnelheid van 2ms!
Bediening is erg mooi met joystickje onderaan het beeldscherm. Ook erg fijn zijn de 2 hdmi poorten zodat hij zowel op computer/laptop/ps3 aangesloten kan worden.
Voor deze prijs echt een topscherm!

nepcono 12-12-2013
Geschreven voor: Samsung S24C550VL

Een geweldige monitor, strak design, en de beeld kwaliteit is zeer goed. Het menu is heel uitgebreid en makkelijk bedienbaar d.m.v. joystickje onder het beeldscherm. Daarnaast heb je via hdmi gelijk geluid wat ook nog eens goed klinkt.

Kortom aanrader.

MyDJ 12-12-2013

Zeer mooi design.
Ideaal voor gamers (Full HD en 2 ms)
Schitterend beeld zoals we gevend zijn van Samsung!

royvs98 04-12-2013
Geschreven voor: Samsung S24C550VL

Ik heb dit beeldscherm gekocht op 1 december 2013 en gebruik hem dus al een paar dagen. Ik heb heb hem eigenlijk gekocht voor het gamen voor m'n PS3. Ook gebruik ik hem nu voor m'n laptop als uitbreding van m'n scherm. Het fijne aan dit scherm is dat hij 2 HDMI uitgangen heeft en dus voor m'n laptop en PS3 een HDMI uitgang kan gebruiken. Het beeld is dus altijd 1080P. Het fijne aan dit scherm is ook dat er speakers in zitten. Door dit hoef ik niet een koptelefoon achter in te doen en scheelt het ook kabels. Als je opzoek bent naar een nieuw scherm is dit echt een goede aanrader.