Samsung S27C750P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung S27C750P op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

havar65 26-05-2014
Geschreven voor: Samsung S27C750P

Was eigenlijk op zoek naar een IPS scherm, maar struikelde in de winkel over deze monItor. Maakte meteen indruk. En toen ik ook nog een scherpe prijs kreeg (225 euro), heb ik snel mijn gevoel gevolgd.

Geen seconde spijt van, erg strak design, rete scherp en al prima kleuren recht uit de doos. Erg snel voor een VA scherm en met de extra versnelling, ook prima voor games. Zelfs bij race spellen, bIjna geen strepen, of ghosting.

Meest indrukwekkend is dat zwart ook echt zwart is. Althans zo goed als. Best bijzonder voor een monitor van deze prijs... En dat contrast... Om pijn aan je ogen te krijgen.
Design is prachtig. Kabel houder is effe aanklooien, maar dat doe je maar 1 keer.
Hij staat hoog op zijn pootjes, storend wellicht voor sommige, niet voor mij. Bijna alle monitors die je ziet zijn eigenlijk te laag volgens arbo normen.

Niks mis mee... Nou niet veel. Recht uit de doos staat ie veeeeel te helder ingesteld. Dat kan een stuk terug. Instellingen kunnen nog wel iets beter, maar daar helpt de SW je ook bij. Voor mensen met een nvidia kaart mag er wat rood uit, maar dat is meestal bij kaarten van dat merk...

Maar al met al zijn dat details... Top monitor...

LucNL 25-02-2014
Geschreven voor: Samsung S27C750P

Wat een geweldig scherm. Ik kom van een iMac27 af, maar ik moet zeggen dat ik weinig verschil zie. Natuurlijk is de resolutie van de iMac wat hoger, maar de kleuren van deze Samsung C750 zijn echt geweldig!

Jelle2014 24-02-2014
Geschreven voor: Samsung S27C750P

Het is een super scherm.
luxe uitstraling en kantelbaar.
Mooi dat er een HDMI kabel bij zit.
Dat is bij andere merken wel eens anders.
Buy a Samsung Saving your live.

A.Wijfje 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung S27C750P

Super mooie monitor, geen dode pixel te vinden en met 2de hdmi ingang handig. Uitstekende software ondersteuning.

pascal b. 28-01-2014
Geschreven voor: Samsung S27C750P

Monitor nu een paar dagen in bezit en ik kan vermelden dat de monitor een prachtig beeld heeft! Hiervoor een andere (kleinere) Full HD LED monitor gehad, maar deze is absoluut niet te vergelijken met de Samsung 27C750. Deze Samsung heeft een veel beter contrast en prachtige kleuren. Daarnaast heb ik geprobeerd om de vertraging te testen met de instelling op "Fastest" en dit is perfect voor een gamer!
En natuurlijk is het een mooi design waarbij je de kabels netjes kunt wegwerken en kan de monitor gekanteld worden, alhoewel ik denk dat ik deze kantelfunctie niet zal gebruiken.
Ik hoop hier in ieder geval nog lang plezier van te hebben!

Parime 12-01-2014
Geschreven voor: Samsung S27C750P

Zowel voor tekst- en cijfertoepassingen als voor beeldverwerking (foto en video) een ideaal model.
Jammer dat hij niet in hoogte verstelbaar is.
Vormgeving: over smaak valt niet te twisten, maar deze is gewoon heel mooi en strak

WteG 04-01-2014
Geschreven voor: Samsung S27C750P

Dit is een absolute beauty onder de alleskunners.
Ergonomisch perfect door de wat hogere voet dan die standaard monitoren hebben. Hierdoor kun je het boek welke onder je oude monitor lag eindelijk eens lezen. De beeld kantel functie is echt super, hierdoor kun je probleemloos twee word pagina's onder elkaar in een scherm weergeven. De kantel functie zorgt er overigens ook voor dat de monitor zeer eenvoudig in de juiste kijkhoek geplaatst kan worden. En dan de beeld weergave. Mijn vorige monitor was een 22 inch LG Flatron wide die goed is maar helemaal in het niet valt naast deze geweldige Samsung. De kleuren spatten gewoon van de monitor af. Het beeld is super maar dan ook scherp. Ik ben helemaal om en overweeg sterk er binnenkort nog 1 aan te schaffen. Voor nog net geen 270 euro een dergelijke monitor, je gelooft in eerste instantie niet dat dit kan en denkt dat de beeld kwaliteit er dan ook wel naar zal zijn, maar ik kan alleen maar uit eigen ervaring zeggen, ga deze monitor in de winkel bekijken, of bestel hem gewoon en overtuig u zelf.

Kokyright 28-12-2013
Geschreven voor: Samsung S27C750P

Het beeld is super scherp. Alleen problemen om het geluid aan de praat te krijgen. Dit is ondanks een aantal uren nog niet gelukt. Ik weet niet of dit door Windows 8.1 komt, de nvdia videokaart of door de monitor zelf.

marcel2112 27-12-2013
Geschreven voor: Samsung S27C750P

Heb de monitor nu een week en ik moet zeggen hij bevalt goed,mooi groot 27inch full HD beeld,perfecte kleuren,mooi helder beeld en prachtige vormgeving met een zwarte glanzende rand en met een mooie zilveren metalen standaard.In de voet kun je de kabels weg werken,kwa instellingen voor beeld is er genoeg keuze met o.a. samsung bright en magic upscale voor verbeteringen van je fotos'.
Een hdmi en vga kabel wordt er bij geleverd.

Al met al ben ik dus zeer tevreden,kies meestal voor samsung monitoren en ook deze keer ben ik niet teleurgesteld.

bartmusic 23-12-2013
Geschreven voor: Samsung S27C750P

Ik heb deze monitor een paar dagen in bezit. Erg mooi beeld, goed contrast. Mooi formaat. Echt een aanrader!

EricV 22-12-2013
Geschreven voor: Samsung S27C750P

Prima beeldscherm, het geeft een mooi beeld, en lekker groot, je moet dus wel de ruimte hebben. Tot op heden geen spijt van.

Rotterdam87 21-12-2013
Geschreven voor: Samsung S27C750P

Beeldkwaliteit: Goede kwaliteit/mooie kleuren. Ik zat te twijfelen of full HD voldoende zou zijn voor een 27 inch monitor, maar na er mee gewerkt te hebben is full HD voor mij voldoende.

Mogelijkheden: Je kunt het beeld draaien in een staand formaat, maar dat vind ik niet zo heel belangrijk. Wel is er in het keuze menu zat in te stellen, bijvoorbeeld: reactietijd, kleur, Magic Upscale, Magic Bright. Zodat je het scherm precies naar wens kunt afstellen (ook voor games).

Vormgeving: Deze is strak en het scherm zelf is erg plat. Bij mij staat deze in de woonkamer dus het is belangrijk dat deze er mooi modern uit. Kabels kunnen in de monitorvoet worden weggewerkt.

Ramazan Kizilirmak 09-12-2013
Geschreven voor: Samsung S27C750P

Ik heb vorige week mijn eigen computer gebouwd. Ik heb twee van deze monitor gekocht van 27 inch. Het beeld is erg scherp en heeft een geweldige contrast 1920x1080 full HD resolutie.

Deze monitor is zeker een aanrader. Ik ben dik tevreden.

Akin Ozturk 06-12-2013
Geschreven voor: Samsung S27C750P

Ik vind dat Samsung altijd kwaliteit levert, bij technologie artikels koop ik meestal Samsung. Het is gewoon strak, heeft stijl, mooi design, is betaalbaar. gewoon toppie!!

JohnnyBoy51 04-12-2013
Geschreven voor: Samsung S27C750P

Perfect beeld en mooie vormgeving. Bedieningsknoppen mooi weggewerkt rechtsonder. Aan achterzijde snoerengeleider hetgeen een netjes en opgeruimd geheel laat zien. Heb er nu sinds aankoop[3 dgn geleden] achtergezeten zondert enige hinder te ondervinden. Ben er erg blij mee!