De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG 34WP550 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

JeroenV 08-11-2021

Multifunctioneel scherm

Geschreven voor: LG 34WP550

Ik heb dit scherm een paar weken mogen testen en wat is dit een goed scherm. Het brede scherm zorgt ervoor dat je makkelijk meerdere vensters naast elkaar opent zonder dat je van scherm hoeft te wisselen. Ook de installatie is erg makkelijk omdat je enkel een voeding & hdmi kabel nodig hebt!

Voor mijn werk als programmeur is voldoende schermruimte een must. Met dit scherm kun je makkelijk meerdere bestanden naast elkaar openen en door de hoge resolutie is dit ook voor de ogen erg prettig.

De in hoogte verstelbare voet maakt het ergonomisch gezien ook een erg fijn scherm je kun het precies neerzetten zoals gewenst.

Series en films komen op dit scherm goed tot hun recht. De hoge verversings snelheid in combinatie met met de resolutie zorgen ervoor dat je een groot kijkplezier hebt.

Onder aan de streep ben ik enthousiast geworden over deze monitor. Ik zou hem aanraden aan andere.

Pluspunten

• Mooi ruimtelijk scherm
  • In hoogte verstelbaar dus ergonomisch

Minpunten

• Cd los in doos en dus makkelijk kwijt
  • Diepe poot die veel ruimte inneemt

Serge145 05-11-2021

Breed inzetbaar

Geschreven voor: LG 34WP550

Ik heb dit product een paar weken mogen testen! Wat een goud product, het breedbeeld scherm voorziet je van een paar gemakkem, denk aan het meerdere schermen tegelijk openen van meerdere applicaties. Weg met de 2 schermen, sluit je laptop aan met de hdmi, sluit de laptop en een prachtig breedbeeld heb je.

Je kan alleen HDMI aansluiten verder zit er zoals op andere modellen geen USB-C op maar dat is tot zo ver geen gemis voor die prijs! Tenzij je graag met je telefoon / tablet werkt met Samsung Dex dan is dat niet mogelijk tenzij je HDMI naar USB c hebt!

Voor gamen met 60fps is het opzich best, je ziet veel als je de instellingen aanpast in je game! En daarnaast lekker groot beeld. En dan tot slot, zet het scherm op een tafel en ga samen lekker op de bank serie kijken. Net een bioscoop ervaring, minn conclusie; koop dit scherm als je geen 2 schermen wilt, en al die poespas! Er gaat een wereld voor je open :)

Pluspunten

• Breedbeeld
  • Geen poespas alleen 1 kabel HDMi
  • In hoogte verstelbaar via de voet

Minpunten

• Lange brede poot, in een rondje

Michael 28-10-2021

Leuk multifunctioneel scherm

Geschreven voor: LG 34WP550

Ik heb een paar weken dit mooie scherm van LG mogen testen.
Als eerste de verpakking. Ik vind zelf piepschuim erg vervelend.
Ik zou graag zien dat fabiekanten meer gebruik gaan maken van bijvoorbeeld karton.
De cd was er los in gegooit wat ook wat jammer was. Verder was het scherm wel erg goed en veilig verpakt.
Het monteren van de voet op het scherm was super gemakkelijk en echt maar een paar secondes werk zonder dat je gereedschap nodig hebt.
Het aansluiten was heel simpel en het scherm word via een hdmi kabel aangesloten op de pc wat prettig is.
Ik vind dat het scherm erg mooi eruit ziet dunne randjes. De voet achter het scherm neemt wel best wat ruimte in waardoor je wel een groot bureau nodig hebt.
Het scherm is super makkelijk van hoogte te verstellen je kunt het gewoon omhoog en omlaag schijven zonder enige moeite en het blijft ook mooi zitten.
Dit is wel zo prettig zeker als je meerdere uren achter het scherm doorbrengt zo voorkom je nek klachten.
Er zit een klein knopje/joystick aan de onderkant van het scherm waarmee je instellingen kunt aanpassen.
Zo kun ge bijvoorbeeld de kleuren,beeldverversing en andere settings aanpassen. Ik vond dit zeer duidelijk gemakkelijk te gebruiken en het knopje is mooi weg gewerkt.
Dan het scherm zelf. De kleuren zijn erg helder en mooi tijdens het gamen ervaar ik geen enkel probleem en ben ik zeer tevreden met de reactietijd en beeldverversing.
Door het grote scherm is het niet altijd prettig om nog in "fullscreen" te spelen dit was even wennen. Maar uiteindelijk super fijn om meerdere dingen tegelijk open te hebben bijvoorbeeld Youtube/netflix enz.
Ook voor het werk is het ideaal om meerdere tabs naast elkaar open te hebben. Erg handig om dingen in te voegen of om een email op te maken.
Alles bij elkaar ben ik blij dat ik dit scherm heb mogen testen en ben ik zeer tevreden over het scherm.

Pluspunten

• Groot ruim scherm
  • in hoogte verstelbaar
  • 2 usb aansluitingen
  • anti flicker system

Minpunten

• neemt veel ruimte in
  • standaard is nog al breed