Samsung LS23C570HS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung LS23C570HS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Danny Brainich 13-01-2014
Geschreven voor: Samsung LS23C570HS

Qua prijs-kwaliteit verhouding is dit een prima monitor. alleen jammer dat deze geen built-in speakers heeft, maar daarom was hij wel heel gunstig geprijsd. zeker een aanrader!

Danny Brainich 13-01-2014
Geschreven voor: Samsung LS23C570HS

Beste keuze monitor op dat moment voor deze uit zonderlijke gunstige prijs in dicatie en tevens goede review van dit type nummer monitor

Claes1959 06-01-2014
Geschreven voor: Samsung LS23C570HS

Supermooi en scherp beeldscherm. Mooi van formaat en vormgeving. Netjes afgewerkt. Neemt niet teveel ruimte in. Bedrading en knopjes niet teveel in het zicht.

Michiel1166 05-01-2014
Geschreven voor: Samsung LS23C570HS

Dit is een kwaliteit en scherp geprijsde beeldscherm.
Prachtige natuur getrouwe kleuren.
De mogelijkheden zijn goed en betrouwbaar.

Elijah 02-01-2014
Geschreven voor: Samsung LS23C570HS

Als je op zoekt bent naar een goed game monitor waar de prijs/kwaliteit prima in verhouding zijn, dan raad ik je deze monitor ECHT aan! Qua beeld genieten, als het om films en gamen gaat. Kleuren eenvoudig in te stellen naar eigen wensen. Als je van een strak design houdt is dit een topper!

Gothikah 02-01-2014
Geschreven voor: Samsung LS23C570HS

Ik vind deze monitor een lust voor het oog, zeer mooie beeldkwaliteit goede prijs en voldoende in te stellen. Nadelen heb ik niet echt. Trekt wel veel stof aan. Ben erg tevreden met mijn nieuwe beeldscherm!

Arcturion 28-12-2013
Geschreven voor: Samsung LS23C570HS

Fijn scherm, mooie beeld. Makkelijk aan te sluiten op de computer. Een mooie model alleen de standard valt wat tegen maar voor de rest blijft het mooi staan. Grote is wat goed is, niet te groot en net niet te klein.

1toy 24-12-2013
Geschreven voor: Samsung LS23C570HS

mooi groot scherm makkelijk in elkaar zetten en aansluiten en meteen gebruiksklaar.vanuit elke kijkhoek kun je prima kijken.levens echte kleuren en aangenaam voor de ogen.de de kristallen staanderhals zegt me niet zoveel had ook gewoon zwart kunnen zijn. ik had al samsung tv daar was ik al tevreden over en nu ook mijn monitor

Luuk Appelman 23-12-2013
Geschreven voor: Samsung LS23C570HS

Mooi rustig en helder beeld.
Jammer dat er een vierkante voet onder zit en geen ronde. Als het scherm gedraaid zou kunnen worden boven de vierkante voet zou ik dat handiger vinden.

JB_KaJo 21-12-2013
Geschreven voor: Samsung LS23C570HS

Een prima monitor met een prima prijs kwalitiet verhouding. Aansluiten en direct perfect werken.
Ik denk dat ik er nog een ga aanschaffen voor mijn andere PC.

gebruiksgemakmens 17-12-2013
Geschreven voor: Samsung LS23C570HS

Dit beeldscherm wordt gebruikt voor grafische doeleinden en leent zich daar ook prima voor. Snelle beeldopbouw, rustig aan de ogen en goede kleurcalibratie. Schermvormgeving sluit goed aan op diverse desktops. Prima beeldscherm voor prima prijs.

Dirk321 14-12-2013

Beeldkwaliteit:
Prima scherm voor het afspelen van film en het spelen van een spelletje. Natuurlijk zijn er betere schermen te koop. Maar binnen deze prijscategorie is dit scherm zeker een aanrader.

Mogelijkheden:
Het ontbreken van een USB aansluiting en de een-knops bediening voor de beeldscherminstellingen maakt dat deze wat ons betreft iets lager gewaardeerd wordt.

Vormgeving:
Mooi, slanke randen, dun scherm.
Minpuntje, de plastic voet en randen. Maar ja, voor deze prijs moet je hier misschien ook niet teveel van verwachten.

R van Winden 12-12-2013
Geschreven voor: Samsung LS23C570HS

ik ben zeer tevreden deze is mooier dan mijn andere samsung Monitor en vind het een erg mooi design!

martinemarloes 12-12-2013
Geschreven voor: Samsung LS23C570HS

Mooi beeld en design. Wel jammer dat de poot niet verstelbaar is. Ik heb het idee dat de monitor iets naar voren hangt en moet dit nu oplossen door iets onder de voorkant van de standaard te leggen.

Jeroen2810 16-02-2014

Je kunt de monitor wel verstellen. Gaat in het begin wat stroef maar daarna werkt het perfect. Je pakt de monitor aan de bovenkant en onderkant en je drukt de monitor iets naar achteren. Staat inderdaad niet duidelijk in de instructie. Ik heb de monitor bij de Media Markt gekocht en heb ook hetzelfde probleem gehad. De Media Markt gaf mij deze tip en inderdaad hij wil nu wel kantelen van boven naar beneden.

Sinan2014 29-11-2013
Geschreven voor: Samsung LS23C570HS

het is een goede kwaliteit.Er zijn veel mogelijkheden op de monitor, het beeld is mooi,vormgeving,gebruiks mogeliijkheden,en ook nog betaalbaar

Ramonthebest 27-11-2013
Geschreven voor: Samsung LS23C570HS

Echt een supergave monitor, perfecte beeldkwaliteit. Superstrakke vormgeving, helemaal van deze tijd!!!

leo92 27-11-2013
Geschreven voor: Samsung LS23C570HS

de monitor geeft een goede kleur weergave en het heldere beeld zorgt ervoor dat alle spellen er goed uitzien

en de prijs was ook zeer aantrekkelijk

Kevin Bassant 24-11-2013
Geschreven voor: Samsung LS23C570HS

Goed en helder beeld zonder dode pixels, direct klaar voor gebruik. Komt met een makkelijk bestuurbaar menu met vele opties. het beeldscherm is slak en stijlvol vormgegeven. het enige wat ik minder vind is het vierkanten voetstuk.

ROSE81 22-11-2013
Geschreven voor: Samsung LS23C570HS

Beeld en Kleuren geweldig, jammer dat er geen speakers op zitten, maar wat wil je voor deze prijs, kan wel mijn eigen speakers op aansluiten.
Al om al een fijn en goed product,
Ga zo door Samsung

tonkiton 20-11-2013
Geschreven voor: Samsung LS23C570HS

Deze monitor heeft een prima beeldkwaliteit en heeft voldoende instel mogelijkheden.De grote van het scherm is zeer prettig met het bewerken van video, en het bewerken van twee documenten tegelijk in een tekstverwerker.
De vormgeving is schitterend door het ontbreken van bedieningsknopjes aan de voorzijde.

HerrSteinbergen 18-11-2013
Geschreven voor: Samsung LS23C570HS

het is een mooi beeldscherm, met een goede resolutie.
hij is makkelijk in elkaar te zetten, en direct klaar voor gebruik.
de kleuren zien er mooi uit,dat ben ik gewend bij Samsung.
echt een aanrader