Eizo S2031WH-BK

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Eizo S2031WH-BK op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dead Joe 01-07-2009
Geschreven voor: Eizo S2031WH-BK

Mooi, rustig en realistisch beeld. Kantelbaar. De Rolls-Royce onder de beeldschermen (om maar eens een platitude te gebruiken). Eizo is eigenlijk iets dat je in de professionele hoek aantreft; ziekenhuizen, grafische industrie etc. Ben zelf nogal visueel ingesteld, maar gebruik 'm gewoon thuis, waarom ook niet. Dit model is sterk afgeprijsd en daardoor aantrekkelijk bereikbaar. Het is niet echt een monitor voor snelle games; meer iets voor de PhotoShopper. Ben er zeer tevreden mee en krijg de indruk dat ie nog erg lang probleemloos van dienst zal zijn.

Aestiva 02-05-2009
Geschreven voor: Eizo S2031WH-BK

Prachtige scherm. Zeer goede kleuren, ook ongekalibreerd zien de kleuren er top uit.

Het enige probleem is dat ik mijn ps3 er niet op kan aansluiten met een dvi to hdmi kabel.

Weet iemand wat het probleem kan zijn?

De meldingen die ik krijg zijn:
fh:31-khz
fv:50-hz (knippert in het rood)

R_Koster 04-03-2009
Geschreven voor: Eizo S2031WH-BK

Sinds kort in het bezit van een Eizo FlexScan S2031W.

Prachtig scherp beeld, degelijke kwaliteit.