Samsung SyncMaster T200

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SyncMaster T200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Sam1122 26-03-2009
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T200

Als je een dode pixel hebt, zullen ze deze waarschijnlijk niet in de winkel vervangen maar volgens mij kun je wel contact opnemen met Samsung zelf. Die ruilen hem dan wel volgens mij.

Verder kan ik niet meer zeggen dan dat het inderdaad een top scherm is.
20000:1 zal door sommigen wel te fel genoemd worden maar dat kun je allemaal instellen.

Ik heb deze nu een maand of 6 in gebruik en ben er dik tevreden mee.

ariekrijgsman 17-11-2008

Gewoon een top scherm.
Voor deze prijs is er waarschijnlijk geen betere monitor te koop.
Het design moet je van houden, maar er is hoe dan ook over na gedacht door Samsung, erg mooi.
De specificaties vind ik wat overdreven. een contrast van 20000:1 geeft echt geen mooier beeld dan 10000:1 en 2ms of 5ms ga je ook niet zien, misschien alleen met gamen. Overall, een aanrader.

Hans64 11-07-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T200

Heb deze monitor een maand in bezit. Ben afgegaan op uitstekende testresultaten en.....er is niets teveel gezegd! Contrast 20.000 : 1, fraaie vormgeving, perfect beeld, geen dode pixels gevonden. Alleen jammer dat hij niet in matzwart is en de voet niet verstelbaar. Maar...beslist de aanschaf waard!

van Orsouw 11-07-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T200

laat ik ook maar eens een review schrijven over dit scherm.

het beeld is gewoon erg goed te noemen, heb hem zelf aangesloten met de meegeleverde DVI kabel (VGA word ook meegeleverd).

het design vind ik mooi, maar het is smaak gebonden. ik had hem zelf niet in het echt gezien toen ik hem bestelde. hij is glanzend zwart ook de voet met daarom heen een glasplaat op de lijst (plastic natuurlijk ;-) die iets groter is dan het zwarte gedeelte waardoor het uitstekende glas eigenlijk chroom lijkt.

nadelen: geen draaibare voet & geen mogelijkheid van het wegwerken van de kabels door de voet

Air the Jean 01-07-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T200

Ondanks dat mijn oude Dell-scherm een flink aantal dode pixels had, had ik nog geen directe behoefte om een nieuwe monitor te kopen. Echter toen ik de beeldkwaliteit van deze monitor in de winkel zag was ik verkocht. Ik heb hem meteen gekocht.

Ik ben erg tevreden over mijn aankoop. Hij had geen dode pixels en nogmaals de beeldkwaliteit is geweldig.

Zelf ben ik niet zo gecharmeerd van het design, maar dat is een kwestie van smaak. De standaard is nogal groot en ook had ik liever deze monitor in mat zwart gehad. Wat ik ook jammer vind, is dat het scherm niet verstelbaar is. Niettemin vind ik deze monitor een echte aanrader.

Stuggel 29-06-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T200

Was toevallig in de winkel en liep voorbij dit scherm. het eerste wat me aansprak was het design toen de specs. bekeken en toen maar megenomen. :)

thuis aangesloten en het beeld is gewoon perfect, je kunt hem helemaal naar je eigen wensen instellen.

heb last van 1 dode pixel maar zit in me taakbalk dus geen last van.

Kuo Wei 04-06-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T200

Na lang wikken en wegen besloten om een nieuw scherm te gaan kopen. Ik had een Iiyama 17 inch scherm en was er dik tevreden over (ben ik overigens nog steeds). Maar bij een nieuw pc hoort eigenlijk ook een nieuw scherm. Ik wilde geen scherm hebben die vingerdrukgevoelig was en deze moest een hoge reactiesnelheid hebben.

Ik kon geen voorstelling maken van het scherm en ben dus een aantal winkels afgelopen om te kijken of ze dit scherm in hun assortiment hebben. Ik heb het scherm een goed bekeken en vergeleken met Acer,LG, NEC en Iiyama en andere Samsung schermen. Uiteindelijk bleven er 2 over nl. de Acer en Samsung. De doorbraak was dat de reactiesnelheid van Samsung toch op 2ms was en de Acer 5ms. Niet dat het verschil merkbaar is maar met gamen is dat natuurlijk wel zo handig. Acer viel af vanwege het vingerafdruk gevoelige scherm, en dar vind ik persoonlijk niet zo mooi.

Samsung gekocht en thuis aangesloten en WOW wat een scherm. De gladde lak en een tintje rood maken het scherm wel speciaal. Geen dode pixels en makkelijk. Voor de rest kan ik er nog geen oordeel overgeven aangezien ik deze heb aangesloten op mijn oude pc. Zodra de nieuwe met mijn Sparkle Calibre 8800GTS kaart is aangesloten kan ik meer vertellen

hveener 31-05-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T200

Na lang zoeken op deze site deze T 200 aangeschaft.
Het spat je scherm af vanwege conrast 20000:1.
Zeer mooie vormgeving.
Hij is op persoonlijke wensen af te stellen.
Had wel last van dode pixel.
Maar ik kon hem ruilen in de winkel voor een ander.
Zeer te vreden tot nu toe.