Samsung T240 Rose Red 24"

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung T240 Rose Red 24" op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

jackgeldrop 26-08-2009
Geschreven voor: Samsung T240 Rose Red 24"

10-6 2 monitoren gekocht van dit type, op 20-7 echter een vertikale streep door het beeld, dezelfde dag is hij opgehaald door samsung, daar heeft hij beina 2 weken gestaan wachtende op onderdelen, toen heeft het apparaat daar 10 dagen gestaan met omschrijving duurtest ??? daar hebben ze wel heel weinig vertrouwen in hun reparaties. vanaf 17-8 bekend dat monitor niet te repareren is, ik zou een brief krijgen over hoe het verder afgehandeld zou worden. echter tot op heden geen enkele reactie van samsung meer, als je belt naar hun service afdeling, is het enige wat ze je vertellen, u moet geduld hebben, nou mijn geduld met samsung is dus helemaal op, dat merk komt bij mij nooit meer in huis.

kaatje010 07-06-2009
Geschreven voor: Samsung T240 Rose Red 24"

Deze monitor heb ik eigenlijk perongeluk gekocht : ik heb een foutje gemaakt bij het bestellen ( wilde nl. de PC / TV uitvoering kopen )

Maar na aflevering heb ik werkelijk geen seconde spijt gehad van mijn 'foutje' , sterker nog : ik ben er hartstikke blij mee ;)

De monitor heeft een mooi scherp beeld , de uitvoering is prachtig en gewoon iets aparts !

Ik mocht 'em nog retourneren en alsnog de PC / TV uitvoering bestellen , maar geen haar op mijn blonde hoofd die daaraan heeft gedacht ! Want, zoals een ander ook al opmerkte , het is inderdaad een beetje verslavend om met zo'n fijne monitor te werken.

Mijn 'foutje' blijkt achteraf helemaal niet zo fout te zijn !

Rinaldo 03-11-2008
Geschreven voor: Samsung T240 Rose Red 24"

Sinds enkele dagen in het bezit van de T240, Ben tot nu toe geen enkel groot bezwaar tegen gekomen. alleen de bijgeleverde software kon ik niet gebruiken omdat deze beschadigt was. Ook de DVI kabel vond ik wat aan de korte kant.

De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Zeker een aanrader voor mensen die multitasken.

Stefan78 02-08-2008
Geschreven voor: Samsung T240 Rose Red 24"

Mijn vorige 19 inch monitor had de geest gegeven dus tijd voor een nieuwe. Wilde toch wel iets groter maar ook een mooi scherm om te zien, je kijkt er toch de hele tijd naar. Het is een schitterend scherm om naar te kijken, zowel het beeld, als de behuizing. Erg mooie design behuizing.

Het beeld is scherp en helder, veel beter dan mijn vorige scherm, en 24 inch is erg verslavingwekkend, wat een ruimte! Voor spellen is de Dynamic Contrast functie erg mooi (contrast ratio tot 20000:1) Je ziet in die stand het contrast inderdaad veranderen. (bijvoorbeeld als je switcht tussen een zwarte achtergrond en een kleurenfoto, dan verschijnt de foto en in 1/10 seconde zie je dat het contrast bijgesteld wordt)

HDMI aansluiting is ook erg handig voor bijv. PS/3 of Xbox360 (of twee pc's aansluiten middels DVI en DVI->HDMI aansluiting)

Echt een aanrader voor ieder die een mooi en goed scherm zoekt.