Samsung SyncMaster T220HD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SyncMaster T220HD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fietje 27-10-2009
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T220HD

Ik heb de T220HD nu een week in bezit en ik gebruik hem als televisie op de slaapkamer. Digitale TV van Ziggo er op aangesloten en alles werkt perfect! Het beeld vind ik prima en scherp. Het geluid is ook prima. Het ontwerp van deze tv/monitor is uitstekend.

Ik heb voor deze televisie gekozen, omdat deze ook als monitor kan worden gebruikt. Mijn huidige is 17 en werkt nog prima (ook een Samsung), mocht ik toch een grotere willen of hij gaat het begeven kan ik zo de T220HD gebruiken.

B.N 02-03-2009
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T220HD

Ik heb dit beeldscherm ruim een week. Sinds gisteren digitenne aangesloten op de ingebouwde ontvanger (Samsung T220HD. Werkt super!!! Beeld is echt super mooi!!!

hesc 27-02-2009

LS,

Ik heb deze monitor gisteren gekocht en breng hem terug vanwege de slechte verticale kijkhoek. Liggend op bed op afstand 2,5 m en geplaatst op een hoogte van ca 1,80 m is er niet naar te kijken vanwege een groenzweem rondom hoofden etc. De kijkhoek bedraagt dan ca 153o.

jef23 21-12-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T220HD

Wat een geweldige tv! Ik heb hem nu 3 dagen en ik heb geen spijt van deze aankoop. Beeld is redelijk mooi bij kabel. Als ik xbox is het beeld echt super mooi! Het geluid is wat minder, maar ik heb mijn home cinema set erop aangesloten, waardoor het geluidprobleem is opgelost.

Tom1963 11-12-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T220HD

Ik vind het een geweldige Tv/monitor
Ziet er goed uit, instaleerd automatisch wat wil je nog meer ? geluid is heel er blekkerig.
Als je het wat anders instelt wordt het iets beter maar zeker niet mooi.
Ik wil nu het geluid via de speakers van de computer maar dat is nog niet gelukt met tulp stekkers op de mic aansluiting van de computer .
Iemand raad????
Verder hele goede keus.

Spurk 10-10-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T220HD

Ik heb zojuist deze monitor ontvangen en geplaatst. Bij mij dient hij als TV scherm in de slaapkamer.

Wat een geweldig toestel. Schitterend beeld en zeer makkelijk te bedienen. Geluid is prima voor in de slaapkamer en het toestel heeft voldoende instel mogelijkheden om het te laten voldoen aan je eigen voorkeur.

Ik gebruik het toestel gewoon op een analoog kabel signaal en het beeld ziet er zeer scherp en snel uit.

Zeker geen spijt en ik raad vele mensen dit scherm aan als TV in de slaapkamer of andere ruimte waar je geen groot scherm wil plaatsen.

Mede aan te bevelen door de goede prijs/kwaliteit verhouding.

jeroen591 10-10-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T220HD

Schitterende LCD tv! Veel instelmogelijkheden. Geluid redelijk en niet echt hard instelbaar. Jammer is het dat de common interface(Digitenne)na plaatsing buien de monitor zichtbaar blijft: hierdoor is het klepje van de behuizing van de tv niet meer te sluiten. Onbegrijpelijk eigenlijk dat hier niet (beter) over nagedacht is. Alles wat ik doe: ik krijg geen teletext bij gebruik van de ingebouwde DVB-T decoder en volgens mij moet ik dan toch echt de 'ttx/mix' knop van de afstandsbediening indrukken. Grootste irritatie is de op CD staande gebruiksaanwijziging: onbegrijpelijk onoverzichtelijk!!! Wordt tijd dat Samsung eens bij de consument te rade gaat...!

janvh 06-10-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T220HD

Geweldig ding, alleen al voor het uiterlijk is hij de moeite waard om aan te schaffen!
Veel aansluit mogelijk heden, waaronder 2 hdmi ingangen (ik heb op diverse sites gelezen dat er 1 hdmi ingang op zit, dit zijn er dus 2).
Ik gebruik hem gewoon als tv in de slaapkamer in combinatie met een digitale tv tuner (humax ir-fox c)

Alleen het geluid is niet geweldig, kan niet echt hard en is lichtelijk blikkerig.
Ik moet wel zeggen dat het voor monitor speakers nog niet eens heel slecht is.