Samsung SyncMaster T200HD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SyncMaster T200HD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Darkmist 27-07-2009
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T200HD

Ik heb mijn meer dan 10 jaar oude Sharp slaapkamer tv-tje vervangen met de Samsung T200HD. +20 beeld is best groot. +Alle denkbare aansluitingen. +TV tuner +Als PC monitor te gebruiken. +Staand alsook hangend te gebruiken. +De prijs. (Ik E199,-) +Grote hoeveelheid instellingen. +Superscherp beeld.+plug and play. +Afstandsbediening.

-Grote hoeveelheid instellingen. -Beeld niet echt scherp bij analoge tv. -Per zender zijn de beeldinstellingen verschillend in tv stand. -Niet draaibaar. -Instructieboekje stelt niks voor. De instructie cd net zo min.

Over het algemeen ben ik erg blij met deze tv/monitor. In PC stand is hij haarscherp alleen analoge tv is iets minder. Ik ben ook erg blij dat deze breedbeeld het beeld in het midden niet vervormt. Ook kan je instellen dat het beeld automatisch aanpast zodra het beeldformaat verschilt. Ik had wel wat problemen om een zo goed mogelijke instelling qua kleur e.d. te krijgen in tv stand, je kan zoveel veranderen dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Je moet daar dus even de tijd voor nemen. Speakers in de tv voldoen, maar je kan ook je eigen speakers er op aansluiten. De tv is overcompleet wat aansluitingen betreft, alles zit er op, ook COAX en optisch! Het scherm ziet er chique uit.

Kwestroo 07-05-2009
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T200HD

Ik was op zoek naar een nieuw computer scherm die ik ook als TV kon gebruiken. Mijn LCD scherm is een Samsung, en ben daar zeer tevreden over dus kwam ik ook nu bij dit merk uit. De 20 is groot genoeg voor gebruik in de caravan tijdens vakanties i.c.m schotel, prima beeld
Geweldige monitor/TV voor dat geld.

ArCar 09-03-2009
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T200HD

Prima toestel. Zowel voor de pc als de (analoge) kabel aansluiting. Zeer scherp beeld!
Minpuntje is dat er geen pip mogelijk is tussen de pc en de tv.
En voor de schoonmakers onder ons hij trekt veel stof aan!

rm01 07-03-2009
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T200HD

Prima LCD zowel als TV en als Monitor.
Haarscherp beeld, ook via de kabel.
Geluid is niet echt geweldig, dat is een minpuntje.
Voor derest veel aansluit mogelijkheden.

Robert1247 06-03-2009
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T200HD

Na de T200HD een paar maanden gebruikt te hebben is het tijd voor een review. Ik ben zeer tevreden over dit toestel. Ik heb hem gekocht als tv en gebruik hem icm analoge televisie.

Het beeld is errug mooi. Zelfs zonder digitale tv. Ik zie ook geen reden om digitale tv aan te schaffen.

De vormgeving van het toestel is erg mooi. Pianolak met een rode rand. Al zit er bij mij een klein foutje in de rand, lijkt op een ophoping van lijm ofzo. Maar dat zie je alleen als de zon er op staat.

Ook de prijs is mooi. Misschien koop ik er een 2e bij.

Het geluid is dramatisch slecht. Ik wist dat het niet bijzonder was maar het was slechter dan ik had verwacht. Schijnbaar is dat normaal bij platte tv's. Dus daar moest iets aan gedaan worden. Maar het mocht niet teveel kosten. Ik kocht een pc-speakerset van Logitech, te weten de Z4. Een mooie set (ook piano zwart). En het geluid is nu supermooi. De Z4 heeft eigenlijk teveel power voor de slaapkamer, maar het geluid is lekker vol. De bas is afzonderlijk te regelen. Dus het is aan te raden een (pc-)speakersetje aan te schaffen. Aansluiten kan via de koptelefoonaansluiting aan de zijkant.

Aangezien de tv midden in mijn slaapkamer staat waren de vele kabels altijd in het zicht. Ik heb een tv-meubel gemaakt zodat de tv daar aan op gehangen kan worden (ja dat kan met de wall mount van Samsung). Alle kabels zitten in het meubel verwerkt. Ook de speakers kon ik zo mooi verwerken.

Wat ik ook erg handig vind is de pc-aansluiting. Als ik een film wil kijken vanaf mijn laptop kan ik de laptop eenvoudig aansluiten op de Samsung.

Ik heb, zoals op de foto's is te zien, er ook een DVD-speler op aangesloten. daarvoor heb ik een Component-kabel gebruikt. Ik moet zeggen dat ik het beeld op een analoge tv iets beter vind. Misschien is de LCD te scherp voor het ietwat verouderde DVD-systeem. Maar een Blue-ray zit er voorlopig niet in.

1 minpunt. Af en toe heeft de tv een lipsync-probleem, ofwel, het geluid loopt niet synchroon met het beeld. Het is maar heel af en toen en het is ook maar een fractie van een seconde, maar toch. Schijnbaar is dit een probleem van de LCD-techniek. Gelukkig komt het maar zelden voor.

Dus deze samsung is een echte aanrader, weliswaar icm een leuk (pc)speakersetje.

anttonioo 01-03-2009
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T200HD

prima toestel zowel voor tv als monitor
Bij het monitor gedeelte krijg je wel een breed uitgerekt beeld maar dat is niet storend
verder is het jammer dat er bezuinigd is op de speakers, niet echt om aantehoren dat geluid. is ook het enige min punt
maar ja, zo verkoop je er een geluidsstetje bij!

emaricus 21-02-2009
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T200HD

In eerste instantie was ik een beetje wantrouwend t.o.v. SAMSUNG.

De reviews op deze site en de prijs hebben mij overgehaald.

Dit toestel heeft een perfect haarzuiver beeld gewoon via de kabel. Zonder digitaal kastje, zonder extra abonnement. Geweldig.

Een serie aansluitkabels zitten erbij. Ook een kabel om hem aan te sluiten aan een laptop. Ik ben er nog niet uit hoe ik beeld krijg via de laptop, maar verwacht dat ook dit wel goed komt.

Een meegeleverde dvd is voorzien van een uitgebreide gebruiksaanwijzing. Dus dat komt wel goed.

Het toestel heeft een zeer gemakkelijk in te stellen
menu.

Tot besluit: geweldig toestel zeker gezien de prijs.

techdread 08-01-2009
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T200HD

op het geluid na een top teveetje
jammer dat het klepje niet dicht kan als je er speakers op aansluit
en een stuk goed koper als een lcd tv met de zelfde specs zelfs als je een los speakersetje
b.v logitech

Sandetjes 23-12-2008

Wauw! Samsung is super!
Na de LCD-TV besloten om onze PC ook maar een leuker beeld te geven.
Verjaardagscadeau voor mijn man... nou die was dik tevreden! We hebben er nu onze schotel ook op aangesloten, zodat manlief zijn programma's kan bekijken.
Makkelijk te bedienen en zeer scherp beeld!

Niels18 08-12-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T200HD

Ik heb de Samsung syncmaster T200HD nu 2 weken, en ik ben tot nu toe zeer tevreden. Ik gebruik hem nu als tv op de slaapkamer. Mijn laptop heb ik er ook een keer op aangesloten (voor een film) en dat gaat prima(kabels meegeleverd).

De beeldkwaliteit is goed, het beeld is vrij scherp (ook bij analoge tv). Je kunt de scherpte, het contrast, de kleur en de helderheid gemakkelijk instellen.

De geluidskwaliteit is goed op een 'normaal' volume. Vanaf volume '60' wordt de kwaliteit slechter (er zijn 100 'volumes').

De mogelijkheden zijn zeer groot. De aansluitingen: 2x HDMI, 1x scart, 1x PC, 1x HDMI/PC/Audio in/DVI-D, 1xDVI-D, een Ex-Link aansluiting(?), 1x antenne, 1x audio ingang, en nog een aantal component ingangen. Aan de zijkant zit 1 van de 2 HDMI aansluitingen, een hoofdtelefoonaansluiing en een gleuf voor een digitenne kaart (extra kastje is dus niet meer nodig).

De vormgeving is goed, de tv is pianozwart met een glazig randje eromheen. Onderaan zit een kleine rode rand. De achterkant is in hetzelfde design en hier zitten de meeste aansluitingen.

altje 27-11-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T200HD

heb deze monitor pas in het bezit
wat een fantastisch beeld
en erg makkelijk intestellen
in een woord geweldig

Timo1972 21-10-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T200HD

Heb deze monitor/tv nu een week in bezit en hij bevalt prima.
Goede beeldkwaliteit maar voor televisie een mager geluid maar voor de pc waar ik toch andere boxen gebruik maakt dat niks uit.
Ik heb alleen een opmerking deze monitor is geen 5ms maar 2ms dit staat bijna overal verkeerd maar als je op de samsung site kijkt daar staat alle goede informatie.

Paull 17-10-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T200HD

Zeer mooi toestel dat zowel zeer fraai computer- als digitaal televisie-beeld weergeeft en ook nog eens is voorzien van teletekst, scart, 2 HDMI en component video aansluitingen.

De ingebouwde DIGITALE televisie-ontvanger is alleen gechikt voor DVB-T (Digitenne)en dus niet voor digitale kabeltelevisie (DVB-C), de analoge televisie is natuurlijk wel geschikt voor de ontvangst via de kabel.

Het is tevens mogelijk om er een (losse) digitale kabelontvanger op aan te sluiten via de scart-ingang, of in het geval van een HD-ontvanger via de HDMI-ingang.

Punten om wellicht rekening mee te houden vóór aanschaf;
1) Het toestel is niet voorbereid/geschikt voor bevestiging aan een muur.
2) Het is een pc-monitor met ingebouwde analoge en digitale DVB-T ontvanger en dus geen 'echte' televisie. In de praktijk blijkt dit echter alleen uit de sterkte en de kwaliteit van het geluid, dit is namelijk niet hard en erg mager van geluid, maar wel stereo.

Mr Peter50 17-09-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T200HD

Ik heb deze monitor eerlijk gezegd gekocht omdat het een plaatje is om te zien, maar het beeld is geweldig, vooral bij het bewerken van foto's.
Wat een scherpte en wat een kleuren!!!!
En in combinatie met de insteek module van digitenne is het ook nog eens een geweldig tv-ontvanger.
Echt een aanrader.

Hans2009 13-09-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster T200HD

Deze monitor ruim een week in bezit en het is een genot om naar te kijken. Als monitor is hij perfect en vanwege ruimtewinst heb ik gekozen voor de combinatie met tv tuner. Ik gebruikt wel een intsteekkaart DVB-T in samenwerking met digitenne en dit geeft een prachtig beeld. Het signaal per zender is hierbij wel belangrijk, maar is het signaal goed dan geeft dit een perfect beeld. IN vergelijking met de breedbeeld buis die wij nog beneden gebruiken is er een wereld van verschil. Ook beneden digitaal signaal, maar het geringe aantal beeldlijnen beperkt de scherpte.
De aansluitingen van randapparatuur zijn ruim. Instelmogelijkheden zijn wat beperkter, maar niet storend.
Nog getwijfeld om een 22 inch beeld te nemen, maar deze is voor gebruik als monitor en tv groot genoeg.

Jeroen291 27-08-2008

Supper mooie Monitor!
Heeft Super veel aansluitingen, hardstikke goed beeld en ingebouwde Speakers waar je niet teveel van moet verwachten maar er komt prima geluid uit.

Bij het begin paar probleempjes gehad, k'heb hem terug gebracht naar de winkel en nieuwe mee gekregen.
Lag uiteindelijk aan de het aansluiten.

TV-Tuner doet het niet helemaal bij mij, daar zou ik nog steeds wat meer informatie van willen als er mensen zijn die me kunnen helpen, alvast Bedankt!

Een aanrader voor de gene die een goede monitor met TV-Tuner zoekt.