Samsung 19" 933HD LCD Monitor

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung 19" 933HD LCD Monitor op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

gbbosma 17-12-2010

Wij hebben deze Samsung op de slaapkamer en kan niets anders zeggen dan dat deze tv een prima beeld heeft en vele instel mogelijkheden. Wij kijken via kabel(analoog) maar beeld is goed, natuurlijk digitaal zal nog mooier zijn maar voor die paar keer op slaapkamer is dit voldoende. Teletext heeft geheugen en is idiaal. Ook vele componenten kan je er op aan sluiten. Alleen het blauwe ledlicht krijg ik niet uit. Misschien is er iemand die dit wel voor elkaar krijgt. Heb de update instelling op uit gezet maar hielp niet zoals in eerdere reviews geschreven is. Kortom een mooie tv voor een schappelijke prijs. Wij zouden zeggen....DOEN deze tv mocht je er een willen aanschaffen.

san58 31-01-2010

Prima apparaat. Wordt gebruikt als tv in de keuken, maar je kunt er ook een pc op aansluiten. Met een klein sprietje als antenne een haarscherp beeld dankzij de ingebouwde DVB-T tuner. Ook een helder, goed verstaanbaar geluid. Legio aansluitingen aan de achterkant, en enorm veel instel- en afstelmogelijkheden. Ook nog eens 3 jaar garantie. Met de lage prijs van € 163 tijdens de aktiedagen van de Mediamarkt vind ik dit heel veel waar voor je geld.

Zplus14 31-01-2010

Ik heb deze lcd voor mijn dochter gekocht en ik moet zeggen beeld is super voor de prijs. Ik staat bij ons op digitaal van Caiway en hij pakt alle zenders zonder decoder oid. Geeft ook de HD zenders perfect weer al is hij natuurlijk geen full HD maar max is 1080i. We hebben er ook via HDMI een DVD speler op staan en het beeld is werkelijk zeer goed. Geluid is wat minder maar wat wil je ook voor dit formaat.

Ook hier gaat af en toe het blauwe licht spontaan branden. Ik heb Samsung al diverse malen een mail gezonden maar geen reactie. Service van de fabrikant is dus onder de maat.

Dick DJ 30-01-2010

Wij hebben de tv in gebruik op de slaapkamer en daarvoor is hij prima geschikt.
We gebruiken hem met Digitenne.
Je moet dan nog nodig:
- Digitenne smartcard
- antenne
- conax module
Te koop via KPN of iets goedkoper via deze link: http://www.satellitecity.nl/digitenne-starterskit-universeel-voor-plasma-p-244.html
Vreemd is wel, dat de Conax module iets naar buiten blijft steken en het deurtje niet dicht kan.
Nu is het meestal toch donker, dus... Echter een klein probleempje, ook wij hebben last van het blauwe licht dat af en toe aan gaat.
Verder prima beeld e.d. Maar Digitenne is erg afhankelijk van de omgeving.

Roel80 18-11-2009

Dit exemplaar sinds een week in bezit. Gebruik op middelgrote slaapkamer. Prijs/kwaliteit is echt meer dan prima. De automatische opstart en het zenderzoeken verliep zonder problemen, zenders werden snel gevonden en meteen goed ingesteld.
Teletekst werkt snel en goed. Zappen tussen zenders gaat snel. Beeld (analoog) via kabel is prima. Voordeel van kleine beelddiagonaal. Breedbeeld werkt natuurlijk, wel wordt op enkele zenders een deel van het beeld 'weggesneden' aan de zijkanten (bijv Discovery Channel in mijn geval). Maar dit is dus een enkel geval en heb nog niet de behoefte gehad het te corrigeren, als het kan. Volume kan zeer nauwkeurig geregeld worden in zeer kleine stappen, langzaam of heel snel. Top. Geluid is nooit goed bij deze kleine lcd's, mocht je iets met diepgang willen dan moet je wat meer investeren, aansluitingen genoeg aan de achterzijde. Sluit er een 2.1 pc geluidsetje op aan en klarie. Of accepteer gewoon het doornsee geluid. Las eens iets hier over de gammele voetsteun, maar dat heeft meer met de gebruiker te maken. Gewoon goed aandraaien met kracht, dan is het echt stabiel. Vormgeving verder prima. Ik spring van de hak op de tak hier, ik weet het. Maar na een week kan ik niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben met deze lcd.
Ondanks dat ik thuis een Philips 42pfl9703 met Panasonic BT100 en HD ontvanger heb staan, dus ik heb vergelijkingsmateriaal van hoe het ook kan maar dan nog ben ik tevreden. Dus een goede keus voor de slaap- of studie- of werkkamer. Punten heb ik toegekend naar prijs-kwaliteitverhouding.

Jeftha 23-06-2009

Mooi ontworpen TV'tje, maar heb hem een maand en hij begint nu al kuren te vertonen. Hij wil soms niet opstarten, één keer had de TV na het opstarten geen geluid. Beetje vervelend dat je na een maand al een beroep moet doen op je garantie......
Ook het voetje is wat wiebelig, maar dat maakt volgens mij niet veel uit (hij moet wel heel hard wiebelen wil hij omvallen..).
Beeld is wel ok, ik heb 'm voor mijn kleine kamertje gekocht en zit er dus te dicht op, dan zie je wel wat blokjes. Vooral met rechte lijnen heeft hij het moeilijk.

Antaresje 17-04-2009

Ik heb dit tv'tje gekocht omdat ik iets goedkoops zocht voor in de slaapkamer. Daarvoor is ie op zich prima geschikt, maar verwacht van deze tv geen wonderen.

Ik gebruik hem vooral in combinatie met digitenne via een CAM module en de ingebouwde DVB-T tuner, en zeker voor zo'n klein scherm is de beeldkwaliteit niet bijzonder goed. Het contrast blijft zeker achter bij duurdere modellen.

Hetzelfde geldt voor input via de d-sub ingang. HDMI en component heb ik nog niet geprobeerd.

Al met al een prima tv om een uurtje van uit je bed naar te kijken, maar als je iets wilt om veel naar te kijken dan zou ik nog even verder zoeken.

Koen S. B. 22-03-2009

Heb deze tv net een week, werkt perfect. Prachtig beeld, het geluid is ook uitstekend voor een slaapkamer. Teletekst is ook erg overzichtelijk, alleen soms reageert de tv wat traag bij de afstandsbediening. Echt een aanrader! Alleen jammer dat het geen Full HD is, maar dit HD Ready is ook prachtig.

knappetwan 03-01-2009

Prima tv voor op de slaapkamer. Met een kijk afstand van ongeveer 3,5 meter geeft deze tv een uitstekende beeldkwaliteit, lekker klein ligt tv-toestel makkelijk aan de muur te bevestigen en dan ook nog breedbeeld echt super!

Geluid is niet al te hard en in zeer veel stappen, dus uitstekend voor op een slaapkamer.

Voor mij voldoende mogelijkheden, nu aangesloten zonder digitale ontvanger beelden uitstekend, gaan er verder niets mee doen ik heb een de woonkamer een grotere van JVC om meer mee te doen.

Prijskwaliteit verhouding en het doel als slaapkamer tv maakt dat de beoordeling zo hoog is. Veel plezier er mee.