Samsung SyncMaster 2032MW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SyncMaster 2032MW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

frankie666mic 03-08-2009
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2032MW

ik heb deze monitor\tv nu enkele maanden,en ben er erg tevreden over. hij ondersteunt GEEN 1080p,wat ik nogal eens lees,maar 1280\720p.
dat is gewoon HD.er zijn ook geen zenders die full HD uitzenden,altijd 720p.nu zijn er tegenwoordig zelfs schermen van 19 inch die wel full HD zijn,maar je ziet het verschil bij tv kijken niet.het is gewoon een goed apparaat,werkt al maanden prima. minpuntje:geluid is niet je van het.zeker met de huidige prijs van dit apparaat[€129],,,een echte aanrader!

Appel12 10-02-2009
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2032MW

Ik ben globaal vrij tevreden met dit scherm, na aansluiting meteen een dooie pixel dus terug gebracht naar de winkel en kreeg meteen een nieuwe op vertoon van het aankoop bewijs. Heb hem nu een maand in bezit, het geluid is botweg brak, met het proberen van het aansluiten van mijn 5.1 Creative setje is niet gelukt misschien omdat ik onhandig ben of omdat ik het verkeerd doe.

Qua aansluiten erg gemakkelijk heb er mijn xbox 360 op aangesloten en pc het switchen tussen de bronnen had wat mij betreft praktischer gemogen (kijk naar philips).

Helaas heb ik na precies 1 maand en 3 dagen weer een dode pixel dus binnenkort weer terug brengen. Een ding is zeker hier na geen Samsung meer voor mij. Ik maak mijn 5 jaar garantie af en daarna ga ik voor een ander scherm. Een duurzamer scherm. Of ik heb gewoon domme pech of samsung is gewoon brak waarmee ik van het laatste uit ga.

De strakke hoogglans lak had van mij niet gehoeven, je ziet het stof er snel op en vingers van het neerzetten blijf je zien en zijn er moeilijk af te halen.

Student84 16-01-2009
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2032MW

Zeer ontevreden over deze Samsung. Ik heb hem nu ongeveer 12 maanden waarvan hij al drie keer naar de reperatie is gestuurd. Ik ben echt diep teleurgesteld over Samsung. Heel klantonvriendelijk. Het enige pluspunt is de design. Ik had mijn tv niet eens 2 maanden in gebruik en hij liep al iedere keer vast. Waardoor hij nergens meer op ging reageren, behalve wanneer je de stekker eruit zou trekken en even moest wachten. De eerste reparatie duurde 4 weken voordat ik hem terugkreeg. Hij was eerst helemaal nieuw, daarna vol onder de krassen. Natuurlijk heb ik hem terug gestuurd en kreeg ik hem pas weer na 3,5 week terug. Ben je eindelijjk blij dat je een nieuwe tv hebt, zit je zo 2 maanden zonder. Daarna ging het een tijdje goed, totdat ik weer dezelfde problemen kreeg en ik hem weer heb moeten opsturen. Zit nu alweer 4 weken zonder een tv. Dankzij de verkoper mag ik nu een andere uitzoeken, maar dit heb ik dus totaal niet te danken aan Samsung. Dus voor mij nooit meer een monitor tv en nooit meer Samsung. Want zodra hij één keer bi de reperatie terechtkomt, kan je het vergeten.

Martinox 12-04-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2032MW

Ik heb deze tv nu een half jaar in bezit. Nog geen problemen mee gehad.
Geen goed geluid, daarom heb ik een 5.1 speakerset er op aan gesloten. Ook is hij wat traag, je kan niet echt makkelijk snel zappen. Ook de afstandsbediening is niet ideaal, vooral niet in het donker.
Handig is dat ik af en toe men laptop erop kan aansluiten, dan ook mooi beeld. Verder een mooi uitziende, prima slaapkamer tv.

Bert67 10-04-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2032MW

Ik heb dit scherm vorige week gekocht. Het is egt een pracht exemplaar. Het beeld is egt fenomenaal. Het geluid is ook redelijk.

RonaldVC 21-02-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2032MW

Dit scherm is geweldig! Er zijn zoveel mogelijkheden met dit scherm, voor elke toepassing is er wel een aansluiting te vinden. Ik heb het scherm voornamelijk gekocht om te gebruiken met de PS3, en dat is echt genieten. Via HDMI op 1080p is het beeld simpelweg haarscherp. DVD's worden goed weergegeven (ook via de PS3) en een Blu-ray film is zo scherp dat het bijna zeer doet aan je ogen, bij wijze van spreken dan. ;)

Ook de kwaliteit van tv uitzendingen is me positief bevallen. Gewoon via analoog (coax) is het beeld fijn om naar te kijken. De kwaliteit is natuurlijk wel afhankelijk van de uitzending, maar je hoort mij er niet over klagen. Zelfs het instellen van de zenders had ik binnen 10 minuten geregeld, iets wat normaal gesproken een hoop frustatie oplevert..

Met een diagonaal van 50,8 cm is het scherm groot genoeg om als tv te gebruiken in bijvoorbeeld een slaapkamer, en in de wat kleinere woonkamers. Laat je dus niet afschrikken vanwege het relatief kleine formaat. Het formaat van een scherm kan nogal vertekenen als je het in de winkel ziet staan, omdat het niet in je eigen omgeving staat.

Nog een leuke functie is het PIP (Picture In Picture), als je het aangesloten hebt op je computer kan je tegelijktijd in een kleiner beeld tv kijken. Of het echt functioneel is is voor iedereen verschillend, maar ik vindt het wel handig..

De ingebouwde luidsprekers zijn voor mij eerst wel voldoende, maar verwacht geen zware of diepe geluidseffecten. In het menu kan je het geluid enigsinds aanpassen aan de uitzending, mij bevalt persoonlijk de stand music het beste. Natuurlijk kan je ook een versterker aansluiten, via een gewone jack plug, of nog beter optisch.

Het monteren van de poot vergt enige handigheid, omdat je op de voet een bal hebt waar je het scherm op moet drukken/schuiven/klikken. Er is best wat kracht voor nodig, maar als je de bal van de voet een beetje vochtig maakt schuift het scherm er zo op..

Het design is prachtig, een mooie dunne lijst afgewerkt met zwarte hoogglans. Bij Samsung schermen was het voorheen zo dat het lampje knipperd als het scherm op standby staat, gelukkig is Samsung daarvan afgestapt. Zet je het uit via de remote gaat ook het lampje uit en brand er helemaal niets meer. Erg fijn voor op een slaapkamer. Het scherm aan de muur bevestigen is niet mogelijk, omdat de aansluitingen zo zijn dat de kabels recht naar achteren steken. Mij maakt het niet uit, maar wil je een scherm dat je ophangen kan is dit niet het scherm voor jou..

Tja, voor mij is dit dus het ideale scherm, een goede prijs/kwaliteit verhouding met daarnaast ook nog eens 36 maanden aan huis garantie. Wat wil je nog meer..

Kopen dus dat ding!! :)

E-Neo 29-12-2007
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2032MW

Ik heb de tv/monitor als slaapkamer tv gekocht. Ben er heel tevreden over. Dit is de ideale kinderkamer monitor! Je kan er vanalles op aansluiten en is ook nog een tv.
Ik kijk via de analoge kabel en dat scheelt niet veel met mijn huiskamer tv via een digitaal signaal. Wellicht komt dat door de hoge resolutie voor zo'n klein tv'tje.
Het geluid stelt niet veel voor, maar voor de slaapkamer is dat niet erg. Je kan er altijd je hifi setje oid aan hangen.
De vormgeving is prachtig, het plastic trekt alleen reuze veel stof aan. Het meegeleverde doekje moet ik elke dag gebruiken.

pwissink 29-11-2007
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2032MW

Ik heb het scherm nu een maand in bezit. Mooi scherm met zeer goed beeld via de VGA kabel van de pc. Bij analoog tv kijken valt het beeld wat tegen (maar dat was te verwachten). Scherm word bij mij gebruikt als tv en als pc scherm. Voldoet prima daar deze op de slaapkamer staat. Leuke optie is picture in picture (bij pc ingang) waarbij je een klein tv beeld in je pc scherm krijgt en zo ook tv kunt kijken. Nadeel van de 2032 MW is zoals in eerdere review te lezen de losse aansluiting van de stroomkabel. Ook een nadeel is de afstandsbediening, met name omschakelen van kanalen van boven de 10 en terug. Daarbij moet men 2 keer op het --/- knopje drukken. Ook het onscreen menu is onoverzichtelijk en onhandig. Probeer maar eens wat zenders te verplaatsen. Kan beter (kijk maar eens naar b.v. Philips). De bedieningstoeten zijn aan de rechterzijde weggewerkt voor bediening zonder a.b. Helaas slecht afleesbaar dus eerst de knopjes uit je heefd leren :) Ander nadeel(tje) is dat er geen muurbeugel op kan. Qua aansluitingen heb ik niks te klagen, VGA, DVi, Scart en RGB. Al met al een leuke monitor van Samsung voor degene die een tv/monitor combi willen voor als je weinig plaats hebt. Maar Samsung moest toch maar wat aan de power aansluiting doen en het on screen menu wat vergemakkelijken.

Deejayhenk 25-09-2007
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2032MW

Mooi en helder beeld,geluid is inderdaad niet super,maar met een kabeltje van de hoofdtelefoonaansluiting naar versterker prima.
Ik heb even getwijfeld omdat mijn vorige TV een bakbeest was van 70 cm maar dat valt nog erg mee.

harminator 22-09-2007
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2032MW

heel mooi scherm, veel aansluitingen en een prachtig beeld.

ik gebruik mijn scherm als computerscherm, voor de playstation 2 en als tv. het beeld voor de pc (aangesloten via d-sub) is perfect en is dan ook certified for windows vista. nog nooit zo scherp gehad. Het beeld van anologe televisie is goed, maar de playstation valt een beetje tegen.

verder is het geluid ook goed te noemen.

zoals ik al zei zijn er aansluitingen genoeg. d-sub, dvi, component, composiet, hdmi, scart, audio in en coax. Ook mogenlijkheden zijn er genoeg (hetzelfde als bij iedere andere samsung lcd televisie).

de vormgeving is super, het heeft dan ook niet voor niks de product designe award en material award.
alles is netjes weggewerkt. zo zitten de knoppen zo dat je ze net niet kan zien en zitten de speakers aan de onderkant en achterkant van het scherm zodat je ze niet kunt zien. Het scherm heeft een mooie dunne blinkend zwarte rand oom het scherm en loopt de onderkant een beetje naar beneden.

eninge nadelen zijn dat de stekkers recht naar achteren steken en je dus het scherm niet aan de muur kunt hangen, heeft het een mooie maar redelijk wankele voet (niet dat hij om zal vallen) en zoals ik al zei is het beeld van de playstation (bij spellen via composiet) niet super.

Mr 1979 24-08-2007
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2032MW

Super monitor en nog eens een geweldige LCD tv-tje!
Voor grafisch werk is het een super scherm, geeft een hoop werk ruimte 1680*1050 en alles is echt haar scherp. Voor HD apparaten is 720P voldoende bij 20 inch en dus zit je hier ook heel goed mee, zelfs 'gewone' analoge tv is me heel erg mee gevallen.

Aanluiting genoeg, alles zit er gewoon op en de vormgeving naar mij mening fantastisch!

Geluid is normaal, niets speciaals

Eenig min punt is dat er geen audio/uit is, alleen een koptelefoonaansluiting om hem op een versterker te kunnen aansluiten.

Zoek je een LCD of Plasma altijd Samsung!