Acer V233Hb

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer V233Hb op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

calvinturbo 13-05-2010
Geschreven voor: Acer V233Hb

Zeer goed beeldscherm. Ik heb deze Acer gekocht voor €136,64 incl. BTW (met verzendkosten inbegrepen).

Dit beeldscherm kan ook HD aan (Full HD). Ik heb al veel van dit beeldscherm genoten en ik heb er ook veel TV-series en Films op gekeken (onder andere in HD).

JoViFilm 23-12-2009
Geschreven voor: Acer V233Hb

Een mooi scherm. Mooie mat zwarte en smalle rand. De weergave van het scherm is ook erg goed.Gebruik het voor videobewerking. Bevalt zeer goed. De bedienings knoppen zitten aan de voorkant, dus gemakkelijk te bereiken. De prijs kwaliteits verhouding is ook al erg goed. Kortom een niet duur en toch heel goed scherm.

Brandhoff 17-09-2009
Geschreven voor: Acer V233Hb

Wat een pracht scherm! Mooi diep zwarte lijst wat 1 geheel is als het scherm uit is. Full HD.. en zo kijkt het ook echt! Schitterende kleuren en zelf de meer geavenceerde games geeft dit scherm moeiteloos weer. En dan de prijs. Zoveel scherm vind je bijna nergens voor dat geld.
Deze mooie Acer staat bij mij aangelosten op een Acer X1300.