Samsung P2250

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung P2250 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

el lomros 26-03-2013
Geschreven voor: Samsung P2250

Scherm voldeed aan mijn verwachtingen. Echter na 3 jaar en 1 maand springt het scherm op wit.
Kwaliteit is naar mijn mening ondermaats.
Helaas is de garantie 3 maanden en wil Samsung niet meedenken.
Kiezen voor een gerenomeerd merk heeft in deze weinig meerwaarde.

wim19a46 31-07-2010
Geschreven voor: Samsung P2250

Ik ben zeer tevreden over de Samsung Syncmaster P2250. Het beeld is echt scherp en als je eerst een 17 inch scherm had een hele stap voorwaarts. De installatie ging snel en eenvoudig op Windows 7-64 bits. Pluggen er in en klaar. Je hoeft de bijgeleverde cd niet te gebruiken. Die was overigens zo krom als een hoepel. Er zijn vele scherminstellingen, maar ik gebruik er maar één: MagicBright Tekst. De fabrieksinstelling vond ik te fel voor mijn ogen. Dit scherm voldoet helemaal aan mijn verwachtingen en ik hoop er nog lang van te mogen genieten. Zeker de aanschafprijs waard.

Arie Nieuwland 06-03-2010
Geschreven voor: Samsung P2250

Na uitgebreid reviews op internet te hebben bekeken, uiteindelijk gekozen voor de Samsung SyncMaster P2500. Na een dag kan ik zeggen: een geweldige keuze. Prachtige vormgeving, een schitterende beeldkwaliteit en verrassend veel instelmogelijkheden. Een ervan is de zoommogelijkheid zo in te stellen dat je de perfecte lettergrootte op je scherm krijgt. Omdat dit zo groot is, zat ik lang te dubben tussen 100% (kleine letters) en 125% (te grote letters). Voor mij is 110% perfect. Ook het aanpassen van de beelscherminstellingen werkt zeer plezierig.

mevo 14-11-2009
Geschreven voor: Samsung P2250

Deze week deze monitor gekocht voor 158 euro en werkelijk geweldig beeld en om te zien een plaatje.
Misschien twee kleine min puntjes,niet in hoogte verstelbaar(wel kantelbaar) en geen hdmi aansluiting.
Maar voor mij geen enkel probleem,mijn tv staat er naast en deze met hdmi aan pc.
DVI en aneloge kabel mee geleverd.
Heb hem gewoon op de fabrieks instellingen laten staan,die zijn voor mij perfect.