Samsung P2350

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung P2350 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

patrick 24 18-06-2011
Geschreven voor: Samsung P2350

ik heb dit scherm nu al een jaar heb zo'n beetje alle groten spellen er op gespeeld nu op full hd perfect nog steeds voorlopig nog geen ander scherm voor mij

Jordy23 11-12-2009

Hallo,

Ik heb deze monitor nu 1 week ben er super blij met, als je aan het gamen bent zijn de kleuren onwijs. een echte aanrader ;)

Mvr, Jordy

davor 28-09-2009
Geschreven voor: Samsung P2350

Ik heb deze monitor een paar dagen in huis en ben zeer tevreden over. De directe aanleiding voor de koop was de cashback actie en de reviews. Ik heb gekozen voor P2350 ipv P2370 omdat P2350 een VGA aansluiting heeft en ik wilde mijn bestaande P4 desktop (AGP videkoaart) upgraden. Achteraf geen valide beslispunt, omdat het beeld via analoog niet goed genoeg was (ghosts, onscherp). Ik heb meteen een kaart met DVI geïnstalleerd (MSI NX6200AX voor 41 euro, ook een aanrader) en met DVI-D kabel gekoppeld. Wooooow. Haarscherp beeld, zeer natuurlijke kleuren. Schitterend. Ik ben geen gamer, maar ik heb naar een paar uitdagende DVD's gekeken – zeer goed. De monitor oogt ook mooi en is niet te opvallend. Misschien een beetje stofvanger… Qua bediening simpel, goede software (nVidia), goede handleiding. Wellicht een klein minpuntje: de tuchbuttons zijn niet gevoelig genoeg maar het went snel. En ja, ook geen dode pixels aangetroffen dus voor zo’n 180 euro heb ik nu een prima 23” TFT monitor in huis. Bij redcoon.nl gekocht (terugkerende klant), goede winkel, levert snel. Samenvattend: voor dit geld een zeer goede monitor, absoluut een aanrader.

Angela3 27-09-2009
Geschreven voor: Samsung P2350

Wat een openbaring, geweldig!
We hadden nog een klein scherm (volgens mij 15inch)
maar wat een genot om zo de foto te kunnen bewerken.
Ik weet niet hoe andere schermen zijn, maar ik vind dit scherm werkelijk een fantastisch mooi en scherp beeld hebben.

erdiur 26-08-2009
Geschreven voor: Samsung P2350

Heb toch de 2350 gekocht. Wat een mooi scherm zowel het design als de kwaliteit van het beeld. Het is ook zo dat je vlug aan de grootte went, want mijn andere Samsung 206BW van 20(bij aanschaf toen ook groot)doet nu wel heel klein aan. Nu een week in gebruik en tot nu toe heel tevreden.

AM 25-08-2009
Geschreven voor: Samsung P2350

n.a.v. reviews op deze site de P2350 aan geschaft en zeer tevreden met aankoop. Niets teveel gezegd in voorgaande reviews over de superkwaliteit van deze monitor. Had in eerste instantie pech met touchknoppen die niet werkte voor ods menu, maar bewust gekocht bij BCC vanwege uitstekende service en kon zonder gedoe omruilen voor zelfde nieuwe monitor. Daarnaast ook mazzeltje met prijs (aanpassing gevraagd naar mediamarkt-prijs) én 20 euro samsung cashback actie. Superscherm voor een goede prijs!

koen23 14-08-2009
Geschreven voor: Samsung P2350

Iedereen wil natuurlijk maar een ding, de beste monitor voor zo weinig mogelijk geld.
Na veel rondkijken op internet en in winkels ben ik uiteindelijk bij deze monitor uitgekomen. Volgens mij is er voor dit geld op dit moment geen betere monitor te krijgen.
Een prachtig design, alleen die touch buttons ben ik niet zon fan van, maar dat is persoonlijk omdat ze wel prima werken. De beeldkwaliteit is verbluffend, nou moet ik wel zeggen dat mijn vorige beeldscherm een CRT was.
Deze heb ik zo lang gehouden omdat ik veel aan beeldbewerking doe en een CRT beeldscherm tot zo ver altijd de meest natuurgetrouwe kleuren kon weergeven. Dit beeldscherm geeft prachtige kleuren weer. Door het grote dynamische contrast kan ik hier prima beelden op bewerken. heb zelf ook gecontroleerd door in photoshop een trap te maken van wit naar zwart. Dan moet er op gelet worden dat alle overgangen goed gezien kunnen worden, dus dat het goed overvloeit van het wit naar zwart. Zo kun je controleren of je een beeldscherm hebt met een goede contrast omvang.

Een prachtig scherm voor weinig geld dus. Zoals al eerder genoemd een echte aanrader!

jules87 22-07-2009
Geschreven voor: Samsung P2350

Na een verkeerde LG W2261VP te hebben gekregen (W2261V is niet meer leverbaar, zie review bij W2261VP) ben ik weer voor een Samsung gegaan. Het is echt een fantastisch scherm. Nog nooit heb ik een Monitor gezien met zó'n egale achtergrondverlichting. Backlight bleeding komt alleen voor bij een donkere omgeving bij het woordje Samsung, maar absoluut niet storend. De kleuren zij ongelofelijk levendig bij hoge helderheid. Ik heb hem bij normaal gebruik op 30% staan en zelfs dan zijn de kleuren heel levendig. Niet alleen zijn de kleuren levendig, maar ze zijn ook erg waarheidsgetrouw. Er was ergens een website waarvan ik hem nu niet meer kan vinden die het scherm had getest en het bleek de meest waarheidsgetrouwe kleuren te hebben van de ongeveer 50 schermen die ze daar hadden getest. En met de kwaliteit van Samsung hoef je niet te rekenen op dode pixels, en als er toch 3 op zitten krijg je gewoon een nieuwe.
Het design komt in het begin misschien een beetje massaal over vanwege de doorzichtige rand om het paneel, maar na een tijdje wen je eraan en het is voor de rest een mooie behuizing die degelijkheid uitstraalt.
Ik gebruik hem zelf op een Xbox360, en de combinatie ermee is fantastisch. Full HD en zeer mooie kleuren (ik kan er werkelijk uren over door blijven praten :P) die in deze prijsklasse weinig voorkomen.

Een aanrader!

Overigens moet ik zeggen dat ik een hekel heb aan mensen die bij reviews overal 10'en neer zetten omdat ze tevreden zijn met het product. Bijvoorbeeld bij de LG W2261V. Deze heb ik ook gezien, maar het verschil met dit paneel is toch aanzienlijk! En omdat ik vind dat dit scherm aandacht verident geef ik hem toch een 10 voor beeldkwaliteit!

LordThalion 21-05-2009
Geschreven voor: Samsung P2350

Erg fijna monitor. mooie homogene lichtsterkte, weinig tot geen backlight bleed. Helder genoeg om in een zonnige kamer te gebruiken, maar ook zo in te stellen dat het iets rustiger is tov in een donker hoekje. Full HD op dit formaat is prettig. Niet al te klein (op een 22 inch vond ik de pixels echt te klein).

De vormgeving vind ik echt mooi en dat is maar zeldzaam bij deze grootte. Maar daar kunnen smaken natuurlijk over verschillen. De wat glanzende omlijsting (het scherm is mat) vind ik ook mooi, maar kan ook weer spiegelingen opleveren. Moet je maar zelf even zien of je dat problematisch vindt.

OSD menuutje werkt via touch knopjes en ziet er erg gelikt uit. Je kan je scherm aan en uit 'aaien'. De touch knopjes lijken wel wat gevoelig, maar normaal gesproken stel je je monitor in zoals je het wil hebben en blijf je er verder vanaf.

Helaas kan je de hoogt niet instellen, maar het heeft nog wel VESA aansluiting op de achterkant, dus je kan hem altijd nog aan de muur hangen. (+ punt tov p2370)
Aanslutingen: DVI en vga (nog steeds). DVI en vga kabels zitten erbij en ook een doekje om hem schoon te maken.

Ook geen boxjes, maar die kan je er makkelijk apart bij kopen, want hij is ook relatief goedkoop. Boxjes in een monitor klinken over het algemeen toch niet.

Al met al ben ik heel blij met deze monitor