HP 2309m 23 inch Diagonal Full HD LCD Monitor

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP 2309m 23 inch Diagonal Full HD LCD Monitor op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

laseroog 13-05-2010

Fantastisch beeld, hij glimt je tegemoet. Maar niet storend zeker als hij aanstaat op een goede grafische kaart, een ATI 57xxseries of vergelijkibaar, verdient dit scherm zeker. En daar krijg je dan ook wat voor. Daarnaast ook een DELL Full HD matte monitor in huis, dan is de keuze snel gemaakt! Ook de afwerking is top, mooier dan de HP2310m, die heeft een dikke witte plastieke rand, niet mooi.Deze een ragfijn alu randje. Bijzonder gave monitor, een echte aanrader tenzij je naar somber matzwart wilt kijken. Kwestie van smaak.

toontje1 13-01-2010

Ik heb deze hp toch maar omgeruild voor een samsung p2370.
Ik had niet verwacht dat het spiegelopervlak toch overdag wel behoorlijk spiegelt,daarbij is het stroomverbruik hoger dan hp opgegeeft,voor de rest een mooi scherm
maar die reflectie is voor mij te. toontje1

nieuwehpgebruiker 17-12-2009

Zeer tevrede, super mooi beeld....
geluid is niet al te best maar goed genoeg voor het gewone computer gebruik, vind alleen de bediening van het geluid en de instellingen niet echt gebruiks vriendelijk....

Maar zeker een aanrader, heb hem nu opgehangen aan de muur echt geweldig........

dennis1987 12-12-2009

beeldscherm net gekocht aan gegesloten met dvi, eerste indruk geweldig scherm duidelijke instellingen prachtig scherm

HP2309m 07-12-2009

Beelscherm aangeschaft als setaanbieding met een HP s5220nl desktop. Super HD 1920x1080 kwaliteitsscherm. Het geluid vanuit het scherm is matig te noemen, maar een speakersetje maakt dat overbodig. Het scherm heeft HP BrightView technologie en glimt in uw woon/studiekamer.
Ook geschikt voor Xbox 360 en Playstation 3.

piewwie 04-12-2009

vervanging analoog lcd

Ik was op zoek naar een monitor
met een mooi stevig design een
goede beeldkwaliteit en alle mogelijkheden dvi-d hdmi vga full hd. Stevig en beeldkwaliteit was al moeilijk de meeste monitoren zijn wel mooi maar niet erg stevig maar
de meeste hebben ook een slechte beeldkwaliteit je ziet gewoon alles wazig als je er te lang naar kijkt krijg je pijn aan je ogen
na een hoop zoekwerk zag ik naast
een hoop andere monitors het zeer
heldere beeld van de hp2309m de teksten waren ook niet wazig en je kon bewegen met het beeldscherm zonder dat je bang was dat het overbreekt dus geen goedkope plastic maar echt degelijk ook de bediening en instellingen zijn goed dus in alle opzichten een dikke 10

Martiez 03-10-2009

Echt een goed scherm, geluid wat er uit komt is echt goed voor een scherm, Ik heb hier een PS3 en een PC op aangesloten.

Beeld is zeer scherp (Dat kan ook aan mij liggen, want ik was een mat scherm gewend).

Het enigste nadeel aan dit scherm is dat er vrij snel stof en vingerafdrukken op komen.

Tip, hang hem aan de muur op, heb ik ook, is geweldig!

Jar 07-09-2009

De HP 2309M Monitor

Ikzelf werk in een Elektronica speciaalzaak en heb dus vaak naar dit scherm mogen kijken. Voor mij persoonlijk was de keuze snel gemaakt; de HP 2309M heeft tegenover de andere beeldschermen een kleurrijk en helder beeld. Ook het formaat vond ik precies goed. De demo in de winkel (Blu-ray film) heeft mij over de streep getrokken want de prestaties van het scherm waren uitstekend.

Een aanrader!

Sjeik 24-05-2009

Ik begon een aantal jaar geleden met de HP w2207h. Ook een prachtige monitor met HDMI maar helaas in 16:10 beeldverhouding met een maximale resolutie van 1680x1050. Dit is voor pc gebruik geen probleem maar ik heb ook een xbox360 erop aangesloten. De 16:10 beeldverhouding betekende dus balken boven en onder wanneer je hem op 1680x1050 insteld. De 2207 accepteerde ook een 1080p signaal via HDMI maar rekt dan het beeld uit om het scherm te vullen. Plus is het natuurlijk geen echte 1:1 1080 resolutie maar een geschaalde weergave.
Toen Acer als een van de eerste merken samen met IIyama met een 16:9 1080p monitor op de markt kwam ben ik overstag gegaan en kocht de Acer H223HQ.

Op zich was de Acer voor het geld een aardige monitor maar het verschil in kleurweergave en contrast met de HP w2207h was enorm. HP's brightview scherm coating geeft een prachtige glans aan het beeld en dat miste ik enorm bij de Acer. Verder was de vormgeving van de monitor erg budget vergeleken met de prachtige HP.

Een aantal weken geleden ontdekte ik deze HP 2309m. Eindelijk! Een HP brightview monitor in Full HD resolutie met een 16:9 verhouding!
Ik aarzelde geen moment en na enig zoeken vond ik er een via Dixons online. (Hij staat ten tijde van deze review ook nog nergens in de winkels).

Ik heb 'm inmiddels een aantal dagen in gebruik en hij is echt de investering waard geweest. Je krijgt al je Full HD materiaal 1 op 1 in beeld en dat ziet er ultrascherp uit.
Het scherm is ook razendsnel. Geen enkele ghosting kunnen waarnemen en de brightview maakt van elk plaatje een belevenis.
Ik heb geen 10 gegeven omdat ik niet geloof in 10en. Niets is perfect.
Als ik heel erg ga mierenn... dan zou ik kunnen zeggen dat ik de aan- uit knop liever bovenop de monitor had gehad net als bij de w2207h. Ik had als ik mocht kiezen ook liever de beweeglijke dubbelscharnierende voet van de w2207h gehad. Die kun je namelijk ook in hoogte verstellen.

Maar de eigenschappen waarvoor ik koos voor vervanging door de 2309m zijn de 16:9 verhouding, full HD weergave en de mooie 23 (58 cm) afmeting. Wat trouwens ook grappig is, is dat ik nog geen preset waarden heb kunnen vinden. Normaal kun je schakelen tusen movie-text-gaming-photo beeldweergave. Dat is hier niet het geval. Je hebt een weergave en wil je die anders hebben dan moet je zelf gaan tweaken.

Al met al is dit wat mij betreft op dit moment de ultieme monitor. De afmeting is geschikt om op te werken in word. Daar is ie niet te groot voor. Maar hij is tevens wel groot genoeg om je stoel een paar meter achteruit te schuiven en lekker met je voeten op je bureau te gamen of een Blu Ray filmpje te kijken.

Het materiaal waarvan de monitor is gemaakt is ook lekker zwaar en de vormgeving straalt kwaliteit uit. Deze monitor misstaat zeker niet in de huiskamer.

Ik zou de monitor zonder twijfel aanraden aan anderen