Samsung P2270

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung P2270 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Mich_BE 12-04-2010
Geschreven voor: Samsung P2270

Ik heb de monitor net staan en hij staat naast de Dell S2309WB. De Dell is iets duurder, en dat merk je wel. Maar voor 189€ heb je een zeer degelijke monitor ! Hij is goed verstelbaar om de beeldkwaliteit en kleur te krijgen naar eigen wens. Het design is zeer mooi, maar das eigen mening. 30mm dikte is natuurlijk altijd fijn ! En de touchbuttons zijn stylish. Wat ik er ook vooral wil bij zeggen is dat de voet wel verstelbaar is. Toen iemand anders dat hier schreef dacht ik, die heeft een andere voet. Maar nee ! Het is een beetje stroef, maar je kan hem zeer goed verstellen. Als je het 1 keer gedaan hebt lukt het erna zeer goed. Omdat hij niet in hoogte verstelbaar is, voor de mogelijkheden een 8/10. Beeldkwaliteit 9/10 omdat de prijs/kwaliteit goed is. Vormgeving een 10 omdat ik hem gewoon mooi vind.

mauimaui 13-03-2010
Geschreven voor: Samsung P2270

Schermtechnisch is dit een prima schermpje. Beeld heel mooi/stabiel. Ook in de snelle pc games!

Als je kritisch bent zijn er echt wel nadelen te vinden trouwens. Ik hou niet zo van dat gepraat over het is de beste monitor die ik ooit heb gezien en er is niets mee mis...want zoals hieronder genoemd, een product is nooit 100% perfect.

Anyway, de nadelen:
Met stip op nummer 1: De standaard! Werkelijk een waardeloos ding. Je zet hem erin en zo zal hij blijven staan de rest van zijn leven. HIJ IS NIET VERSTELBAAR!!! Je kan het scherm dus niet kantelen! Als je scherm dus iets te laag staat moet je er een pak papier ofzo onder gaan zetten om het acceptabel te krijgen.
Nummer 2: Het aan/uit knopje. Mooie techniek hoor, maar het lampje brand net té vel waardoor in het donker gamen je kan afleiden.
Nummer 3: Oude games kunnen de 16:9 resoluties niet aan, dus is het beeld vaak uitgerekt..maar dit geldt voor al de 16:9 schermen.

De voordelen:
1. Complete aflevering, zelf met een schoonmaak doekje..nog nooit meegemaakt!
2. Heeeeel licht van gewicht!