LG W2253V-PF

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG W2253V-PF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Boho 02-10-2009
Geschreven voor: LG W2253V-PF

Ik heb dit scherm toch nog aangeschaft en het bevalt me eerlijk gezegd heel goed.
Ik moest de eerste keer wachten omdat er een pixeldefect was gevonden en men dus een nieuw scherm op moest sturen.
Ik heb totaal geen problemen wanneer ik dvd's of iets dergelijks kijk, zeer strak beeld.
Wel een opmerking, wanneer je er niet recht voor zit wordt het toch al snel wat vager.
Voor games een perfect scherm en nog geen ghosting gezien.
Videokaarten 2x gtx285.
Het beeldscherm is niet in hoogte te verstellen maar wel kantelbaar.
De vormgeving vindt ik persoonlijk wel mooi, niet te..

anglofrank 30-09-2009
Geschreven voor: LG W2253V-PF

Voor mijn toepassingen een prima scherm, en voor zover ik elders lees ook een waardige opvolger van de uitstekende w2261v. Beeldkwaliteit van videomateriaal (clipjes) is erg afhankelijk van de bron, maar ik gebruik zo'n monitor eigenlijk niet voor films of tv. Waar ik hem naast internetten en werken wel voor gebruik is de Xbox 360, en dat loopt als een lier (gewoon met de VGA-kabel). Mooi scherp beeld, goede kleuren, snel, fraai design. Ik heb hiervoor een (iets kleinere) Samsung gehad, en deze doet daar zeker niet voor onder.

iDev 02-08-2009
Geschreven voor: LG W2253V-PF

De monitor ziet er erg mooi uit. Vanaf de eerste dag dat ik deze monitor aansloot op mijn laptop, was het beeld erg goed en vlijmscherp. Toen ik een film bekeek en naar foto's ging kijken zag ik rare vlekken op het scherm. Wordt geloof ik 'Ghosting' genoemd. Met name bij gezichten was het duidelijk dat het beeld niet goed was. Software dat bijgeleverd wordt is zeer zwak en ik heb via mijn videokaart allerlei instellingen geprobeerd, maar het beeld bleef niet goed. Zelfs bij het verlagen van de resolutie bleef het beeld erg slecht, terwijl de iconen en de teksten etc. vlijmscherp zijn.

Ik heb daarom de dag erna de monitor teruggestuurd. Helaas heb ik het bij Pixmania besteld en de monitor moest naar Frankrijk worden gestuurd. Helaas kostte dit 25 euro. Pixmania levert snel, maar hier was ik ook absoluut niet blij mee.

Vanaf vandaag ben ik in het bezit van een andere monitor. Ik heb de Samsung P2350 aangeschafd en hier ben ik erg tevreden mee!