Samsung SyncMaster 2333SHD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SyncMaster 2333SHD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

FrankBarmentlo 22-06-2010

ik heb hem 3 dagen in bezit, sinds vrijdagavond,

gebruik hem als 2e monitor, en als TV, werkt goed

ik heb geen last van het blauwe lichtje, of van een zoemend geluid,
beeldkwaliteit is goed, ook bij het gamen.

geen last van een blikkerig geluid, behalve op het hoogste volume, en dat staat ie nooit

killiebunnie 04-06-2010
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2333SHD

De samsung HD 2333 gekocht en niet zo’n goede ervaring mee gehad.
Normaal gesproken raadpleeg ik altijd Kieskeurig, maar doordat de koop toch vrij plotseling was dus niet vooraf gedaan maar wel dus zonder vooroordeel gekocht.

Tv thuis aangeloten, wat mij meteen opviel is dat bij het indrukken van de scartaansluiting in de achterkant van de TV dat de TV toch niet erg stevig is waardoor de Scart steker enigszins meeveerde met achterkant en de verbinding lastig was te maken.

Installatie ging vrij eenvoudig , handleiding is echter niet duidelijk/compleet. Wat mij opviel is dat de afstandbediening die was bijgeleverd niet dezelfde was als in de handleiding waardoor sommige knoppen niet beschikbaar waren. De handleiding was ook meer afgestemd op gebruik van het scherm als computermontor dan als TV.

De TV was voor de slaapkamer en toen begon het in de nacht “te spoken”. De blauwe lamp verlichtte de gehele slaapkamer en ging aan en vanzelf weer uit. Na raadpleging van Kieskeurig blijkt dit een technisch euvel te zijn maar wel vreemd dat dit niet kan worden opgelost. De blauwe lamp is trouwens wel dominant aanwezig tijdens het TV kijken, ook al staat hij gedimd.

Uiteindelijke toch besloten om de TV terug te brengen, gelukkig kon dit bij de leverancier binnen twee weken en dus gewoon geld terug. Ik vind dat kleine TV’s relatief vrij duur zijn en als je iets meer geld toelegd heb je een grotere en kwalitatief betere TV dus hebben we 155 eurie bijgelegd en de Sony 26EX302 gekocht. Veel beter beeld op analoog signaal.

Asjeffe 24-09-2009
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2333SHD

Ik heb deze monitor nu een week. Niets dan lof. Op de antenne aansluiting heb ik een eenvoudige huisantenne aangesloten. Dus ontvang ik vier gratis Digitale Televisie-zenders. Ned 1,2,3 en RTV Utrecht. Prima in orde. Op de pc heb ik een WinTV usb stick van Hauppage, met een externe in huis antenne/versterker, voor het raam. Daarmee neem ik soms van die drie gratis zenders op op de pc in Vista, de opgenomen uitzendingen neem ik op op een Fujitsu externe usb HD. Kan ik in de trein op de laptop naar Draadstaal in superbeeld kijken.

Nu de monitor. Samsung SyncMaster 2333HD

Ik heb een pc met Vista aan de DVI en een XP aan de D-Sub, en een dvd speler aan de HDMI ingang 1. Het geluid moet afwisselend aan de pc of aan de koptelefoonuitgang van de Samsung 2333HD.
Je kunt eenvoudig switschen tussen die apparaten, met de afstandsbedieing van de Samsung.

Het beeld van een op de pc gedraaide dvd is behoorlijk, en van de tv uitzendingen idem dito, beeldvullen geeft wat vervorming, maar een kleiner breedbeeldvenster (zeg 50%) poepiescherp beeld. Maar nu komt het, op de hdmi1 heb ik dus die dvd speler, een Philips DVP5990. Die bijna nergens meer te koop is, voor nog geen € 90,-- heb ik er een gevonden. Die dvd speler doet aan upscaling van dvd's naar 1080p. En dat is echt geweldig op de Samsung SyncMaster 2333HD. Via de 2.1 Logitech speakerset en de Virtual surround van de Philips, met het licht uit en wat meer afstand, is het net of je in de bioscoop zit. Ik hou van animatiefilms, zeg Monsters&co, en wat een beeld zeg!

Het even switchen tussen de lopende XP machine en de draaiende Vista pc is echt heerlijk, zeker als je meerdere dingen tegelijk wilt doen. Trouwens, de HD podcasts die ik download in de iTunes Store, zien er echt gelikt uit op deze monitor.

Het beeldscherm geeft alles prachtig weer, ik ben echt in mijn sas, en dat voor relatief weinig geld. Om het hele speelveld op de monitor te benaderen heb ik wel een andere optische muis gekocht, een Nano V550, die inmiddels bijna overal rond de € 25,-- te koop is. Echt een razendsnelle muis, met twee alkaline AA batterijen, die je zelf aan en uit zet, waardoor de batterijen langer meegaan.

Ik denk niet dat ik deze monitor hoef te laten ijken, want de kleuren zijn prachtig, echt veel mooier dan op mijn vorige Samsung een BF nog wat.