Samsung SyncMaster F2380

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung SyncMaster F2380 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

SteveO 06-09-2009
Geschreven voor: Samsung SyncMaster F2380

Uitstekende beeldscherm voor de computer. Ik heb deze voornamelijk gekocht, omdat hij een PVA panel heeft en geen standaard TN panel. Mij valt op dat de kleuren veel meer natuurgetrouw zijn, het beeld haarscherp is met een beter contrast, en dat de inkijkhoek veel groter is zonder dat het beeld gaat verkleuren.
Kortom een superscherm om foto's te verwerken, films te bekijken, te internetten. Voor gamen is het scherm ook prima. In de specificaties staat dat deze een theoretische reactietijd van 8ms heeft, maar in de praktijk is dit sneller.
Alles is in te stellen naar wens. Ook is het scherm in hoogte verstelbaar en is de voet van metaal en niet van plastic wat meer stabiliteit geeft.
Tot slot is het scherm strak vormgegeven met een dunne matte rand en dus geen reflecties van het licht wat erop valt.