Samsung LS20CFVKFEN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung LS20CFVKFEN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Syl 08-06-2011
Geschreven voor: Samsung LS20CFVKFEN

Ook maar even een beoordeling. Vorig jaar gekocht voor in de caravan en dit apparaat voldeed uitstekend
als tv met digitenne free-to-air zenders. Daarna deed hij dienst als monitor en ook dit tot volle tevredenheid. De aan/uit knop wat langer ingedrukt houden en het blauwe lampje bleef netjes uit. Nu gaan we hem gebruiken in combinatie met digitenne met insteekkaart en module, met dank aan EdwardV van deze site, want in de winkel en bij KPN kon niemand me vertellen of dit ook daadwerkelijk kon. Conclusie een AANRADER.

EdwardV 08-01-2011
Geschreven voor: Samsung LS20CFVKFEN

Wij gebruiken deze TV in de caravan in combinatie Digitenne. Doet'ie prima. Je moet er wel een 2.1 geluidssetje op aan sluiten (bijv. via hoofdtelefoonaansluiting) want anders is de kwaliteit van het geluid niet in balans met de goede beedkwaliteit (op ca. 2 meter afstand). Was echt genieten als er een mooi muziekprogramma uitgezonden werd!
Voldoet verder ook prima als PC monitor.

Eit 02-11-2010
Geschreven voor: Samsung LS20CFVKFEN

Op zich een mooie TV. Bij gebruik als monitor gaat hij volledig op zwart als je probeert het contrast en lichtsterkte via het configuratiescherm in te stellen, alle instellingen inclusief zenders en land instellingen zijn dan weg.

Lay-On 03-09-2009
Geschreven voor: Samsung LS20CFVKFEN

Deze monitor ook bij MM gekocht omdat er een ingebouwde TV tuner in zit. Ik gebruik deze nu als slaapkamer televisie en ben er tot nu toe wel over te spreken. Zitten niet al te sterke boxjes in dus geluid is wat minder maar zou je op kunnen lossen door geluid over surround set of radio te laten lopen natuurlijk.
Beeldkwaliteit is goed, ik gebruik alleen kabel en geen digitale ontvanger dan zal het beeld waarschijnlijk no gscherper zijn. Je kunt op deze monitor vrij veel instellen. Enig puntje wat ik heb is dat soms het blauwe stand-by lampje aan gaat terwijl de tv uit staat en de auto update ook uit staat. Iemand idee wat dit kan zijn?
Kortom leuke tv voor vrij weinig geld. Tevens kan de voet eruit en kun je hem zoals ik gedaan heb ophangen mbv een muurbeugel.

pappamarco 29-08-2009
Geschreven voor: Samsung LS20CFVKFEN

nadat een mediamarkt bleef volhouden ja kan dvn-t op een hdmi is nieuw, anders kan je hem ruilen.
toch geprobeert nou de hele avond bezig geweest kreeg de tv niet aan de praat gaf telkens geen signaal enzv.
kreeg het bij instelling en installatie ook niet voorelkaar.
terug gebracht geld terug een lg gehaald en gelijk met aantal minuten klaar