Samsung SyncMaster 2032 BW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SyncMaster 2032 BW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

LuckyStar 29-09-2010
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2032 BW

Heb de Samsung SyncMaster twee en half jaar in bezit. Kan maar een conclusie trekken: dit beeldscherm bevalt zeer goed. Deze Samsung heeft een mooi rustig beeld met warme kleuren. Een perfect scherm om mee
te surfen op het Internet. Eigen gemaakte foto's zijn zeer scherp op deze SyncMaster 2032. Heb geen enkele dode pixel. Kortom: een perfecte combinatie met de ACER desktop, die er naast staat.

simba 15-09-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2032 BW

Had er 2 bestel bij een online shop krijg ik na 2 dagen te horen helaas niet leverbaar.
Dus naar een ander om te bestellen een dag later opgehaalt en gelijk neer gezet.
Design vindt ik er mooi alleen jammer dat je de schermen niet kunt ophangen.
Plus punt is dat je vga / dvi kan aansluiten maar ook tegelijk ectra pc aan je monitor hangen en doormiddel van een knop tussen deze schakelen.
Nu was ik al in het bezit van kvm switch maar toch vindt ik dit zeer prettig.
gelukkig geen dode pixel had wel pixel gar genomen.
Instellen werkt vrij simpel alleen waar ik met de scherm zit is het vrij donker dus de tekst op de rand is bijna niet te lezen ik moet gokken waar de knoppen zitten.
Het voetje lijk idd onstabiel maar is het totaal niet als hij eenmaal goed zit.
Pakket in doos is ook erg compleet vga en dvi kabel bijgeleverd.
Ik gebruik hem eigenlijk voor alles behalve games en toto nu toe geen problemen e.d.
Voor dit geld een perfecte monitor.
een aanrader vindt ik.

diablo 23-08-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2032 BW

Prima scherm.Geen last van dode pixel zoals anderen,maar die pech kun je met elk merk tft scherm hebben.

Jean- 29-03-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2032 BW

Sinds 1 week ben ik in bezit van dit scherm.
Zuiver beeld, geen pixelfouten, mooi contrast. Kortom ik ben uiterst tevreden. Prijs/kwaliteit is dit zeker een aanrader.
Let op de contrast ratio is 3000/1 i.p.v. 1000/1 zoals vermeld bij de informatie op deze site.

geertt 28-02-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2032 BW

Mooi scherm om te zien en om naar te kijken.
Echter: vette pixelfout. Helpdesk van Samsung meldt doodleuk : tot 10 pixelfouten mag. Voor mij dus geen Samsung meer.
Ik blijf tog maar liever bij HP: het beste spul met de beste service.

Dowie 13-02-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2032 BW

2 van deze schermen gekocht, één voor zoon, en één voor mij. Beide schermen volledige vrij van pixelfouten. Aanvankelijk wat rafelige letters in menubalken, en regenboogeffect om letters. Na kalibratie met meegeleverde programma's Magic Tune Premium en Natural Pro enorme verbetering, alles nu strak en goed leesbaar. Gebruik monitor voor allerlei zaken zoals internetten, office en fotobewerking. M.n. voor office en fotobewerking is breedbeeld fijn werken. Heb zelf Geforce 6200 turbo cache met 256 MB en dat gaat goed met mijn doeleinden. Zoon heeft Geforce 6200 SE met 256 MB maar zonder DVI aansluiting, en dan heeft de PC het duidelijk moeilijk met een spel als Rome - Total War.

Jordy Simons 24-01-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2032 BW

Ben sinds een paar weken in bezit van 2 - 2032 bw schermen. Waavan er 1 prima werkt en 1 al twee keer vervangen is ivm defecte pixels.

Samsung hoofdkantoor zegt gewoon......5 defecte pixels mag! Punt uit.

Verder is dit een prachtig scherm. Een tip, test het scherm eerst in de winkel.

Mvg Jordy Simons

H V 02-01-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2032 BW

heb deze monitor gekocht bij mijn hp computer
deze stond naast de hp monitor,en het verschil was zo groot,dat ik voor deze gekozen heb
goed beeld,en zeker goed in kleur.
heb hier zeker geen spijt van
en is voor zijn geld een goede monitor.
moet nog wel de menu uit proberen.
maar een film kijken op deze monitor is gewoon erg goed om naar te kijken.

Wouter10 27-10-2007
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2032 BW

Prachtig scherm. Ik heb deze monitor gekozen ipv de 206BW, omdat de 2032BW ook zo.n mooie glossy achterkant heeft net zoals de voorkant. De 206BW heeft namelijk een matzwarte achterkant. Dit is vooral belangrijk als je het scherm niet tegen een muur zet. Voor de rest de mogelijkheden nog niet uitgeprobeert.