HP LP2065 20-inch LCD Monitor

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP LP2065 20-inch LCD Monitor op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mr. JM 02-09-2007

Een perfecte monitor voor kantoortoepassingen (Word, PowerPoint etc.), maar ook voor foto's, video's etc.
Vooral als je veel met de computer werkt is de ergonomie erg belangrijk. Ergonomie gaat niet alleen over een goede stoel, maar de monitor moet ook op de juiste hoogte staan. De LP2065 kan 13 cm omhoog of omlaag worden verschoven en is daardoor voor vrijwel iedereen op de juiste hoogte in te stellen. Ik merk nu dat ik veel beter zit dan voorheen.
Verder vind ik de pivot functie (waardoor het scherm een kwartslag kan draaien) erg prettig. Ik werk veel met Word en zo kun je een hele pagina overzien, zelfs nog groter dan een A4.
HP heeft 2 DVI-I aansluitingen gemonteerd. Elke aansluiting is geschikt voor zowel VGA (analoog) als een digitaal ingangsignaal. De hiervoor benodigde kabels zitten er allemaal bij.
En dan de garantie, drie jaar op onderdelen, inclusief achterverlichting, en on-site arbeid of directe vervanging binnen 48 uur.
Niet de goedkoopste monitor, maar wel een van de beste. En als je net als ik veel achter de PC zit, is de LP2065 zijn geld zeker waard.

niels 1971 18-06-2006

superscherm,mooi beeld,hoop mogenlijkheden wat betreft instellingen,en prachtig
disign.