HP f2105

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP f2105 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

ronabc 21-06-2007

Sinds jan.06 scherm aangeschaft. Kostte toen €.700.-
2 weken geleden schoot aan/uit knopje achter de behuizing en begon scherm te flikkeren. Naar de winkel terug. Kreeg als antwoord, dat HP(na 16 maanden!!) geen coulance meer aanbied voor deze simpele reparatie. De prijsopgave van HP voor de reparatie bedroeg +/- €.300.- !!! Voor een Knopje !! Een scherm van €.700.- !!! Bij dit type schijnt dit euvel veel voor te komen. Al mijn comp.app. is van HP maar hun keiharde aftersales opstelling gaat ze klanten kosten.

Volgens de winkel hebben zij veel klachten van klanten tav de serviceafhandeling van HP-apparatuur.
Meerdre klanten met een klein probleem krijgen prijsopgaves voor reparatie van bijna de helft van het aanschafbedrag. Volgens de winkel wil HP de klanten dwingen garantie bij te kopen na 1 jaar terwijl de wettelijke NL-garantieregels voor een apparaat vaak langer gelden. Maar daar stoort HP zich dus niet aan.

Beslist het allerlaatste HP-produkt, dat ik heb aangeschaft. Omdat de winkel mij als klant tevreden wilde houden, hebben zij op eigen kosten een nieuw scherm (ACER) aangeboden voor de helft van de prijs. Dat is SERVICE met hoofdletters !! Mijn complimenten voor hun aftersales.
Dat geeft tevens aan hoe gefrustreerd men bij de winkel is tav de HP-politiek.
Kortom..... HP is het in de bol geslagen met hun arrogante opstelling. Ik ga nu voor andere merken.
Voor mij NOOIT meer een HP-produkt.

MVP 14-03-2007
Geschreven voor: HP f2105

Heb scherm meer dan een half jaar en helemaal niet tevreden over beeldkwaliteit. Letters zijn 'troubel' weergegeven, alsof er een schaduw aanhangt. Vooral in volledige resolutie valt dit sterk op (bijna niet werkbaar). Ik heb allerlei instellingen uitgeprobeerd, drivers upgedate, zonder resultaat. Enkel in een lagere resolutie is het beter (maar nog niet zoals het hoort). Ook met andere PC-hardware getest met hetzelfde resultaat.
Iemand enig idee hoe dit komt?

H Dam 02-03-2007
Geschreven voor: HP f2105

Ik heb de HP f2105 nu alweer een half jaar in mijn bezit en ik moet zeggen een zeer goede beeldweergave en goed toepasbaar voor o.a. fotobewerking.
Aanschafprijs mag wel iets lager.

Mister Raf 06-02-2007
Geschreven voor: HP f2105

Prachtig scherm op je bureau, doch: Dit scherm presteert niet goed in zijn maximale, aangeraden resolutie. Heb het daarom teruggestuurd naar HP.

Vooral tekst is niet goed weergegeven. Te licht, te flets, te dun, niet vol genoeg van kleuren. Je ziet dit op websites, en binnen applicatie vensters.

Ik vraag me af of dit normaal is bij HP schermen. De resolutie 1280/1024 is wel performant. Alles geprobeerd, alle instellingen, andere pc, andere grafische kaart, kleuren, contrast, helderheid,...

Foto's daarentegen displayen prachtig, zwarte tekst op witte achtegronden ook.

Voor de veeleisende computergebruiker (webdesign, photoshop, digitale fotografie,...): niet goed genoeg jammerlijk gezien.

Moest ik enkele weken terug kunnen kijken, ik had een scherm gekocht dat tweemaal zo veel mocht kosten.

mister Raf