Samsung LCD-monitor SyncMaster 971P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung LCD-monitor SyncMaster 971P op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ken357 18-06-2007

Na ontvangst werkte deze monitor niet naar behoren. Het OSD scherm verdween niet uit het beeld. Om uit te sluiten waar dit aan lag heb ik allerlei dingen moeten uitwisselen zoals VGA-kabel en VGA kaart in PC etc. Aangezien de kabel onderin de voet de aansluiting vindt moest ik deze hoogglans acrylaat monitor meermaals op zijn kop zetten. Hierbij zijn enige microscopische krassen ontstaan aan de zijkant v/h scherm. Nu kan Samsung de monitor niet meer als een nieuwe aan jou verkopen!
En nu de garantieafhandeling van Samsung via ETB... Monitor is volgens Samsung en ETB nu niet meer DOA, wat omruiling voor een nieuwe zou betekenen, maar een SWAP unit. Dit houdt in dat ik deze defecte monitor gerepareerd terug krijg of een andere reparaat. Ik heb dus €345,- betaald voor een maandagochtend monster!
Maw: Als je iets van Samsung besteld moet je even vragen of Samsung zelf de boel komt uitpakken en uitprobeert. In ieder geval niet zelf aan toestel zitten!!!

Verder ziet de monitor er mooi uit. Beeldkwaliteit en de mogelijkheden heb ik niet kunnen beoordelen omdat deze monitor het vanaf dag één niet deed. Volgens de specs is het wel een prima ding, maar dit kun je zelf ook wel lezen.

Wat een flater Samsung!!!

Ken357