Asus MW221U

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus MW221U op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

A Kors 23-02-2007
Geschreven voor: Asus MW221U

Samen met mijn collega 3 schermen gekocht bij een winkel. In combinatie met pixelgarantie. We zijn beide zeer te spreken over de schermen met betrekking tot het uiterlijk. Ze zien er echt zeer strak uit.

Echter hebben we na 3 weken. 2 monitoren die dode subpixels hebben. Gelukkig hebben we de pixelgarantie en kunnen we de schermen ruilen voor nieuwe.
Goede afspraken met de winkel over de omruiling.

Met betrekking tot het scherm. Mijn collega heeft een pantone Huey aangeschaft. Hiermee heb ik de monitor afgesteld. En zijn de kleuren optimaal afgesteld. Standaard heeft hij boven en onder wel wat backlight bleeding. Maar door afstellen met de pantone zie je dit bijna niet terug.

Zeker een aanrader.

Juriaan 20-02-2007
Geschreven voor: Asus MW221U

Ik heb dit scherm nu een paar dagen hier staan en in 1 woord fantastisch! Ik was nog even bang voor dode (sub)pixels, omdat asus geen zero dot policy heeft maar het viel allemaal mee. Ze doen het allemaal! Hou er wel rekening mee dat je een fatsoenlijke grafische kaart in je computer hebt! Die van mij trekt het net (5600fx). Een echte aanrader!

yourwatch 06-01-2007
Geschreven voor: Asus MW221U

Precies wat ik van Asus gewend ben, sublieme kwaliteit! Het is wel aan te
bevelen voor de beste kwaliteit de DVI aansluiting te gebruiken, D-sub is iets
minder, vind ik persoonlijk.