Acer X192W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer X192W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Protempo 19-12-2007
Geschreven voor: Acer X192W

Na dat mijn Hp 19inch het had begeven, ben ik op zoek gegaan naar een betaalbaar scherm. Omdat Acer flink aan de weg timmert, heb ik de flyer van dit scherm opgevraagd. Vanaf de dag van uitgave ben ik in het bezit, en voldoet uitstekend aan mijn wensen. Duidelijk beeld, en trillingsvrij. Gebruik niet voor gamen, dus hier geen ervaring mee.

roodrunner 15-12-2007
Geschreven voor: Acer X192W

Lang zitten twijfel tussen een Samsung 931BW en deze. Uiteindelijk voor de Acer gekozen vanwege de prijs. Absoluut geen spijt van. Beeld is perfect, geen dode pixels en absoluut geen last van weerspiegeling in het beeld.(ivm de glanslaag op het beeld.) Glanzende omlijsting is een kwestie van smaak, vindt het zelf wel mooi.
Kortom dit scherm is voor zijn prijs een absolute aanrader

PapaErik 22-10-2007
Geschreven voor: Acer X192W

Ben sinds afgelopen zaterdag in bezit van deze monitor.

Ik moet zeggen dat ie me niet tegevalt, ik wilde namelijk een plattescherm maar had er niet de hoofdprijs voor over en verwachte eigenlijk niet al te veel van deze monitor.

Maar hij heeft geweldig strak beeld voor een tft, zwart is echt zwart en dat is wel anders met mijn philips lcd tv!!

DVI aansluiting ook perfect, moest wel even de drivers opnieuw installeren voordat ie wilde werken met de maximale resolutie!

Ook zeer geschikt voor het spelen van spellen..........